SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Tadla promuje „24 godziny online.pl” w Nowa TV (wideo)

Telewizja Nowa TV wystartowała z kampanią promocyjną swojego programu informacyjnego „24 godziny online.pl”. W spocie występują reporterzy serwisu z całego kraju oraz Beata Tadla - jedna z jego gospodyń.

Nowa reklama Nowa TV podkreśla wielozadaniowość, dyspozycyjność i gotowość do działania o każdej porze i w każdych warunkach osób związanych z „24 godziny online.pl”.

W 30-sekundowym klipie występują reporterzy dziennika: Agnieszka Kopacz (Warszawa), Maciej Wróbel (Olsztyn), Weronika Korol (Gdańsk), Patrycja Szynter (Łódź), Adam Feder (Warszawa), Małgorzata Nowicka - Aftowicz (Warszawa), Paulina Szymoniak (Wrocław), Michał Zaręba (Szczecin) i Marta Janota (Katowice), a także Beata Tadla - jedna z jego gospodyń.

Kampania promocyjna obejmuje kanał Nowa TV oraz jego kanały social media. Odbywa się ona między początkiem lipca a połową sierpnia tego roku. Za pomysł i produkcję spotu odpowiada newsroom „24 godzin online.pl”.

Program informacyjny „24 godziny online.pl” nadawany jest codziennie o godz. 18.30 w kanale Nowa TV oraz streamowany na żywo ze studia w Warszawie do sieci. Nadawca na jego potrzeby posiada własny newsroom składający się z profesjonalnych dziennikarzy oraz nowoczesne studio, z którego codziennie nadawane są newsy i prognoza pogody. Liczba wszystkich reporterów dziennika w całym kraju liczy niemal 100 osób.

Udział Nowa TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju 2018 roku wyniósł 0,29 proc.

Dołącz do dyskusji: Beata Tadla promuje „24 godziny online.pl” w Nowa TV (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AnalizaSpotu
Po pierwsze banalnie bo grafiki są proste jakby w pancie robione żeby dzieci z przedszkola zrozumiały. Po drugie nie "inaczej niż wszyscy" tylko dokładnie tak samo jak tvn w który cała ekipa jest wpatrzona jak w obrazek. Po trzecie wcale nie "szybko" bo do 1830 wszystkie inne telewizje codzienne newsy, które są w 24godziny juz widzom podaja. Po czwarte nie "w punkt" tylko w każdym newsie punktowe przywalenie PiS przez które większość ekipy nowej straciło pracę. Po piąte bardzo nudno bo przewidywalnie to samo u innych. Po szóste zabawy z poduszką pierdzioszką nie mają nic wspólnego z klasą. Po siódme "przymróżenie" oka to nie jest materiał federa z którego śmieje się tylko feder. Po ósme - nie wypada serio kobieta, która przy stole prezenterskim stroi fochy do męża pogodynka albo prezenter jadący samochodem narzekający jak to źle ma bo pis rządzi w polsce.
0 0
odpowiedź
User
Yolo
Kto ten paździerz zatwierdził do emisji? Strasznie przykro się to ogląda. Jakbym telewizję w latach 90tych włączył.
Rozumiem, że zamysł był taki: "Dobra, jedziecie na setkę, a przy okazji weźcie nagrajcie standupa do spotu promocyjnego".
I ta bidna Beata w kosmosie...
Aż mnie zatkało, że ktoś nazwał to "kampanią promocyjną". I boli jednocześnie, że telewizję robią ludzie, którzy bladego pojęcia o tym nie mają. O pasjii i zaangażowaniu nie wspominając.
Ale, skoro jadą dalej to znaczy, że ktoś to jednak ogląda.
0 0
odpowiedź
User
rynienka
Śpiew łabędzia. Nierozpoznawalny program, nierozpoznawalni ludzie, brak kocimiętki, która zwabi widza.

Dodatkowo błahe, nieinteresujące tematy, które dla tego pożal się Boże dziennika są przewodnie.
0 0
odpowiedź