SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Monday strategicznym partnerem platformy Sharebee

Monday - agencja komunikacji ogłasza partnerstwo z platformą Sharebee, specjalizującą się w zarządzaniu programami employee advocacy i social selling (wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia sprzedaży lub innych celów komunikacyjnych).

W ramach podpisanej umowy, Sharebee będzie odpowiadać za dostarczenie know-how i technologii do automatyzacji programów social selling i employee advocacy. Monday natomiast jest odpowiedzialne za strategię komunikacji, przygotowanie, dystrybucję i promocję treści oraz koordynację programów Sharebee.  

Sharebee to polski startup, twórca polskiej platformy usprawniającej i automatyzującej część działań z zakresu social sellingu lub employee advocacy. Sharebee pozwala na zarządzanie i wykorzystywanie treści firmowych przez pracowników firmy na ich prywatnych profilach. Rozwiązanie oferuje dostęp do pełnej analityki efektywności działań w social media, możliwości gamifikacji zliczanych w czasie rzeczywistym wyników oraz kontroli realizacji założeń projektów.

Strategia komunikacji a social selling i employee advocacy

- Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych B2B. Z badań wynika, że ok. 54 proc. klientów korzysta z mediów społecznościowych do wyszukiwania dostawców i rozwiązań dla swoich firm. Uwzględnienie social sellingu i employee advocacy w strategii komunikacji to dziś konieczność. Niezależnie od tego, czy jej celem ma być sprzedaż, budowanie wizerunku czy rekrutacja. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sharebee będziemy w stanie zaoferować naszym klientom jeszcze lepsze efekty, ugruntowane w analityce - mówi Adam Kozłowski, VP digital w Monday.

- Z punktu widzenia klienta, nasze obszary doskonale się uzupełniają. Monday generuje wysokiej jakości content, natomiast nasza platforma umożliwia szeroką dystrybucję tego contentu w mediach społecznościowych, oddając go w ręce pracowników firm, dokładając do tego grywalizację i analitykę - dodaje Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Współpraca ma charakter długoterminowy. Partnerstwo nie wiąże się z kupnem akcji Sharebee przez Monday.

Dołącz do dyskusji: Agencja Monday strategicznym partnerem platformy Sharebee

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl