SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Właściciel marki "Sports Illustrated" sprzedał ją za 110 milionów dolarów

Meredith Corp., do której należy marka magazynu "Sports Illustrated", sprzedała ją za 110 milionów dolarów firmie Authentic Brands Group.

Agencja Authentic Brands Group (ABG) kupiła licencję na markę "Sports Illustrated", w tym archiwalne numery magazynu. Została również właścicielem praw do wydań „Sportsperson of the Year”, "Sports Illustrated Swimsuit Issue" oraz magazynu dla dzieci.

Meredith Corp., przez kolejne dwa lata będzie zajmowała się wydawaniem i redakcją papierowych i magazynów "Sports Illustrated" i ich stronami internetowymi, za co uiszczać będzie opłatę licencyjną do ABG.

Authentic Brands Group zajmuje się brandingiem i marketingiem w obszarze rozrywki. Zarządza m.in. markami Juicy Couture i Nautica. Jest właścicielem wielu znaków towarowych i praw do wizerunków gwiazd, takich jak Marilyn Monroe, Elvis Presley i Muhammad Ali.

Koncern medialny Meredith kupił "Sports Illustrated's" w ramach szerszej transakcji przejęcia Time Inc.. Do fuzji doszło w listopadzie 2017 roku, a jej wartość wyniosła 1,8 mld dolarów. Niemal natychmiast po przejęciu, nowy właściciel miał wystawić na sprzedaż magazyny „Time”, „Sports Illustrated” oraz „Fortune”.

 

Dołącz do dyskusji: Właściciel marki "Sports Illustrated" sprzedał ją za 110 milionów dolarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl