SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awaria systemu w mBanku zatrzymuje karty płatnicze klientów. „Wyrobienie nowej karty nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami”

Poważna awaria systemu informatycznego mBanku sparaliżowała możliwość korzystania użytkownikom z usług banku. Transakcje nie tylko nie były realizowane, ale skutkowały zatrzymaniem kart płatniczych użytkowników. mBank zapewnia o darmowym wystawieniu nowych kart i radzi korzystać na razie z opcji BLIK.

Do awarii systemu płatniczego mBanku doszło w poniedziałek wieczorem, poinformowali o niej użytkownicy w serwisach społecznościowych.

Z nieznanych na razie przyczyn cała platforma transakcji bezgotówkowych prowadzona przez mBank przestała funkcjonować. Niemożliwe było zarówno dokonanie płatności za pomocą karty, jak i wypłata gotówki w bankomacie.

Awaria mBanku miała dla użytkowników dodatkowe przykre konsekwencje. W niektórych wypadkach kasjerzy w sklepie otrzymywali komunikat o konieczności zatrzymania konkretnej karty, podobnie zachowały się też niektóre bankomaty powiadamiając klientów mBnaku, że posługują się oni kartami nieważnymi lub skradzionymi.

W poniedziałek wieczorem mBank nie odpowiedział na pytania serwisu Wirtualnemedia.pl dotyczące przyczyn i zasięgu awarii. Na profilu na Facebooku klienci nie pozostawili na mBanku suchej nitki.

Wyjaśnienia banku na Facebooku są niespójne, w jednej z informacji pojawiają się sprzeczne informacje.

Jednocześnie bank zapewnia, że karty pochłonięte przez bankomaty i zatrzymane przez sprzedawców zostaną za darmo odtworzone użytkownikom. Tymczasowo bank doradza klientom posługiwanie się systemem BLIK.

Dołącz do dyskusji: Awaria systemu w mBanku zatrzymuje karty płatnicze klientów. „Wyrobienie nowej karty nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Zawsze twierdziłam, że to beznadziejny bank
0 0
odpowiedź
User
Misia
Zawsze twierdziłam, że Iza to fatalne imię dla dziewczynki.
0 0
odpowiedź
User
marketer
ale jaja ;)
0 0
odpowiedź