BRE Bank znów reklamuje bankowość transakcyjną
Rusza telewizyjny etap kampanii reklamującej bankowość transakcyjną w BRE Banku. Akcję przygotowały agencja Red8 Communication Group i dom mediowy MPG.
Startująca właśnie telewizyjna kampania bankowości transakcyjnej
w BRE Banku podkreśla, że ta oferta wspomaga zarządzanie
krótkoterminowymi finansami oraz organizację i realizację
płatności, należności i zobowiązań. Przekaz pod hasłem "Zarządzanie
finansami firmy z przyszłością", oparty na półprzezroczystym
hologramie pokazującym fragment funkcjonalności platformy iBRE,
jest skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw. Obecny etap
kampanii stanowi kontynuację działań rozpoczętych w połowie
października w prasie i internecie (więcej).
W ramach akcji 15-sekundowy jest emitowany w TVN24 i TVN CNBC
Biznes. Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy grudnia -
przygotowała agencja Red8 Communication Group, natomiast
planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: BRE Bank znów reklamuje bankowość transakcyjną