SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czołowi reklamodawcy zwiększają wydatki w telewizji, liderem Aflofarm

Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej po 11 miesiącach br. była o 3,6 proc. większa niż rok wcześniej. Zdecydowanie największym marketerem pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, wyprzedzając Nestle Polska, Orange Polska i Procter & Gamble Polska

W okresie od stycznia do listopada br. telewizje zarobiły cennikowo na reklamach 20,2 mld zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Było to 3,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 roku.

Pięciu największych reklamodawców telewizyjnych w omawianym okresie zwiększyło nakłady na promocję w tym medium. Niezmiennie najwięcej wydaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Od stycznia do listopada br. zainwestowała 990,6 mln zł, o 38,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wiceliderem wydatków reklamowych w telewizji w tym roku jest Nestle Polska. Ten koncern przez 11 miesiący br. zwiększył wydatki o 25,4 proc. - do 492,3 mln zł.

Trzecie miejsce na podium przypadło z kolei Orange Polska, który zostawił w telewizji 476,4 mln zł.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują Procter & Gamble Polska z wydatkami w kwocie 468,5 mln zł (wzrost o 9,7 proc.) i USP Zdrowie z 380,7 mln zł (o 26,2 proc. więcej).

Dołącz do dyskusji: Czołowi reklamodawcy zwiększają wydatki w telewizji, liderem Aflofarm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl