SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dlaczego ja?” zyskało widzów, przegrywa tylko z TVP 1

Emitowany na antenie Polsatu serial docu-soap „Dlaczego ja?” cieszy się tej jesieni wyższą widownią niż rok temu. Daje stacji drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i pozycję lidera  w grupie komercyjnej.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Dlaczego ja?” po siedmiu i pół tygodniach emisji wynosi 2,12 mln osób, zaś udział kształtuje się na poziomie 23,53 proc. wśród wszystkich widzów i 28,15 proc. w grupie 16-49 lat. Jest to lepszy wynik niż przed rokiem, kiedy produkcję oglądało 1,89 mln widzów, a udział wyniósł 20,15 proc.

Najchętniej oglądanymi odcinkami od początku sezonu jesiennego były te wyemitowane od 18-20 października br. Polsat oglądało wtedy od 2,51 do 2,73 mln widzów, a udział wśród wszystkich widzów sięgnął nawet 25,22 proc.

Polsat w paśmie emisji „Dlaczego ja?” zajmuje drugie miejsce. Pierwsza jest Jedynka z udziałem wynoszącym 25,58 proc., która emituje wówczas „Teleexpress”, „Pogodę” oraz serial „Plebania”. Trzecie miejsce zajmuje natomiast TVN (19,67 proc. udziału), gdzie można zobaczyć „Sędzię Annę Marię Wesołowską” lub „Sąd rodzinny”. Na szarym końcu uplasowała się Dwójka z udziałem wynoszącym 6,3 proc. i programami „Poziom 2.0” i „Jeden z dziesięciu”. Sytuacja wygląda nieco inaczej w grupie komercyjnej, gdzie Polsat jest liderem z udziałem na poziomie 28,15 proc.

„Dlaczego ja?” jest najchętniej oglądane przez kobiety, ludzi po 50.roku życia, mieszkańców wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Telewizja Polsat w jesiennej ramówce emituje też inny program wzorowany na formule „Dlaczego ja?”. Są to nadawane w weekendy „Pamiętniki z wakacji”, które cieszą się też dużą popularnością (więcej na ten temat).


 

Widownia „Dlaczego ja?” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
05-09-2011 - 11-09-2011 1 973 766 23,03% 25,72%
12-09-2011 - 18-09-2011 1 875 258 22,66% 26,34%
19-09-2011 - 25-09-2011 2 048 148 23,30% 29,07%
26-09-2011 - 02-10-2011 1 885 252 23,48% 27,55%
03-10-2011 - 09-10-2011 2 080 785 23,82% 29,25%
10-10-2011 - 16-10-2011 2 366 305 23,48% 28,63%
17-10-2011 - 23-10-2011 2 443 611 24,33% 28,94%
24-10-2011 - 25-10-2011 2 435 711 24,06% 29,71%
  2 121 155 23,53% 28,15%


Top 5 odcinków docu-soap

Data Wszyscy 4+
AMR SHR %
20-10-2011 2 725 271 25,22%
19-10-2011 2 546 851 24,88%
18-10-2011 2 505 384 26,01%
12-10-2011 2 502 770 25,61%
11-10-2011 2 456 829 23,17%


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2 313 028 25,58% 17,51%
Polsat 2 121 155 23,53% 28,15%
TVN 1 778 779 19,67% 17,04%
TVP2 569 243 6,30% 5,67%


Profil widowni „Dlaczego ja?”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,06% 73
Kobieta 64,94% 125
Wiek  4-9 3,29% 55
 10-15 5,92% 87
16 - 19 4,18% 75
20 - 24 4,60% 59
25 - 29 6,71% 75
30 - 34 7,84% 95
35 - 39 6,94% 94
40 - 44 6,47% 101
45 - 49 5,61% 82
50 - 54 11,75% 146
55 - 59 9,38% 121
60+ 27,30% 135
Wlk. Miasta Wieś 44,21% 113
< 50 tys. 24,47% 102
50-100 tys. 8,73% 102
100-200 tys. 8,42% 104
> 200 tys. 14,17% 70
Zawód Top management 3,12% 36
Pracownicy średniego szczebla 10,90% 73
Pracownicy fizyzni i rolnicy 21,53% 108
Emeryci 35,92% 140
Inni 28,54% 93
Wykształcenie Podstawowe 60,84% 135
Średnie 24,99% 85
Wyższe 4,96% 39
Inne 9,21% 72


 

Dołącz do dyskusji: „Dlaczego ja?” zyskało widzów, przegrywa tylko z TVP 1

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mik
Prawie 61% oglądających to ludzie mający wykształcenie podstawowe LOL
:D w sumie się nie dziwie...
21 12
odpowiedź
User
Zdzichu
To polskie społeczeństwo jest coraz głupsze. Niedługo w telewizji będą same bzdety jak "Dlaczego ja", Sędzie Wesołowskie bo mają najwiekszą oglądalność. A np. ostatni dobry teleturniej Jeden z dziesięciu ogląda zaledwie pół milona osób, zaś taką durną Familiadę 3 mln. Lata ogłupiania widzów samą tandetą zrobiły swoje.
20 12
odpowiedź
User
marian
Oglądałem ten program w Polsacie i uważam że jest całkiem fajny, nie dziwi mnie więc jego rosnąca popularność.
0 0
odpowiedź