Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance
Z dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampania konkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłem Garnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowym www.garnierbodydance.pl - artykuł sponsorowany.
Akcja Garnier Body Dance opiera się na tańcu i związanych z nim emocjach. Kierowana jest do wszystkich dbających o swoje ciało i kochających gorące rytmy.
Głównym celem kampanii jest nawiązanie dialogu między marką Garnier, a Konsumentem. To właśnie taniec pozwala naturalnie uwolnić swoje emocje i ciało - pomaga wyrazić siebie. Wierzymy, że emocjonalny kontakt z odbiorcą naszych produktów jest kluczem do osiągnięcia sukcesu i wzmocnienia pozycji lidera na rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała - mówi Przemysław Jaczewski, Product Manager Garnier, pomysłodawca i autor kampanii. Taniec i związane z nim emocje w sposób wręcz idealny komponują się z misją Garniera "Dbaj o siebie" - dodaje.
Internauci mają możliwość uczestnictwa w tworzeniu treści witryny, aktywnie biorąc udział w specjalnie przygotowanym konkursie będącym połączeniem aktywności online i promocji handlowej w sklepach na terenie całej Polski.
Projekt Garnier Body Dance idealnie wpasowuje się w koncepcję WEB 2.0. wykorzystując prawdziwy potencjał internetu, jakim są sami użytkownicy. Przygotowaliśmy dla nich trzy strefy w zależności od preferencji. Strefa Dancefloor pozwala na aktywny udział w konkursie - zbieramy punkty wrzucając na stronę samodzielnie nakręcone filmy z własnymi układami tanecznymi. Strefa Dance Game to gra, w której mierzymy się z innymi zawodnikami na interaktywnym parkiecie. Dodatkowo dostępne jest specjalne forum dyskusyjne, na którym zarejestrowani użytkownicy dyskutują na interesujące ich tematy - mówi Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager agencji D&C Graphics. Jesteśmy przekonani, że projekt jest idealnie dopasowany do potrzeb internautów. Użytkownicy sami będą zachęcać swoich znajomych do udziału w akcji polecając im konkurs - dodaje.
Specjalnie dla Garnier Body Dance, pozyskano partnerów Akcji,
którymi są: największa i najnowocześniejsza szkoła tańca Egurrola
Dance Studio - sponsor 5-dniowych, personalizowanych, jedynych w
Polsce warsztatów tanecznych prowadzonych w trybie 1 na 1
(instruktor - tancerz), oraz IQ Publishing - dostawca najwyższej
jakości produktów multimedialnej rozrywki.
Wierzymy, że unikalny wkład trzech stron partnerskich będzie
stanowił dla Konsumenta wyjątkową wartość dodaną. Cieszymy się z
faktu, że to właśnie te dwie firmy zdecydowały się stanąć u naszego
boku - mówi Przemysław Jaczewski.
Akcja Garnier Body Dance trwa od 15 czerwca do 15 sierpnia 2008 roku i będzie wspierana w internecie oraz we wszystkich biorących w niej udział punktach sprzedaży na terenie całej Polski tj. w sieciach hiper- i supermarketów, sklepach tradycyjnych, drogeriach i drogeriach sieciowych.
Całość działań TTL w internecie przygotowała agencja reklamowa D&C Graphics. Za projekty BTL odpowiada agencja Publicis.
D&C Graphics to polski odział kreacyjny jednej z najstarszych brytyjskich firm Darkstone&Cardinal Business Group istniejacej od 1861. Firma posiada w Polsce biura w Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Grodźcu. Zajmuje się kampaniami reklamowymi, produkcją telewizyjną oraz szeroko rozumianą kreacją wizualną. W Polsce obsługuje m. in.: L'Oréal Polska, Ceramikę Paradyż, Polską Grupę Energetyczną, UMŁ, Metro, Wydawnictwo Wilga, Kross, Se-Ma-For.
Więcej informacji na temat kampanii
udzielają:
Małgorzata Bogacka
Darkstone & Cardinal Sp. z o.o.
Tel. 042 634 17 54 e-mail: m.bogacka@dc-graphics.pl
Przemysław Jaczewski
L'Oreal Polska Sp. z o.o.
e-mail: pjaczewski@pl.loreal.com
Kampania - Garnier Body Dance
Klient: L'Oreal Polska:
Przedstawiciele klienta
Przemysław Jaczewski - Product Manager
Paulina Kaczmarek - Group Product Manager
Agencja: D&C Graphics (część Darkstone&Cardinal Business
Group)
Client Service
Małgorzata Bogacka - Senior Account Manager
Kreacja
Piotr Maciocha - Senior Art Director
Maciej Mizer - Art Director
Michał Kolasa - Lead Graphic Designer
IT
Tomasz Maciąg - IT Director
Dołącz do dyskusji: Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance