Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
Agencja Hard&Smart przygotowała kampanię promującą zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu, która pod hasłem "Sztuka, Pamięć, Miejsce" potrwa do 31 stycznia.
Celem kampanii jest przypomnienie poznaniakom i gościom odwiedzającym miasto (kampania pokrywa się częściowo z terminem Konferencji Klimatycznej) o istnieniu Muzeum Narodowe. Intencją działań promocyjnych jest zaproszenie do odwiedzania ekspozycji wszystkich oddziałów Muzeum, których jest dziewięć.
W ramach kampanii, agencja opracowała graficznie: 24 stronicowy folder o Muzeum (wszystkich oddziałach), wielkie formaty eksponowane na budynkach oddziałów Muzeum, plakaty, citylighty, bannery internetowe, slajdy promujące emitowane przed filmami w Multikinie oraz infotixy i stronę internetową.
Dystrybucja materiałów promocyjnych odbywa się poprzez: Centrum Informacji Turystycznej, poznańskie uczelnie oraz hotele. Patronat medialny nad akcją objęli: Allegro.pl, AMS, Głos Wielkopolski Polska The Times, Radio Merkury, IKS, Rong Long Luck.
Hard&Smart przygotował tę kampanię w ramach partnerstwa z Muzeum Narodowym w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu