Jeśli zabawa to tylko z Toffifee
Małe pyszności są nie tylko dla dzieci, przekonuje Toffifee wciągając całe rodziny w pomysłowe działania. Do udziału w akcji zachęcają m.in. materiały wykreowane przez Grey Matters.
Agencja Grey Matters, działająca w strukturach ASM group dla Storck przygotowała kreację materiałów obejmujących projekt reklamy prasowej i billboardu internetowego, które zachęcają do odwiedzenia strony www.toffifee.pl.
Reklama przygotowana przez Grey Matters ma w sumie cztery emisje w dodatku "Gazety Wyborczej" "Co jest grane", a do końca listopada będzie można zobaczyć ją na stronie www.gazeta.pl oraz www.cinema-city.pl.
Poza kreacją od Grey Matters projekt nagłaśniają również spoty Toffifee emitowane w kinach Cinema City oraz spoty konkursowe "Dziecinnie prosty konkurs" przygotowane przez Rmf fm i prezentowane na ich antenie.
Zakupem mediów dla całego projektu firmy Storck zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Jeśli zabawa to tylko z Toffifee