Krótkometrażowy film „Powrót Piotrusia Pana” reklamuje samochody Kia (wideo)
Kia Motors zrealizowała w ramach nowej kampanii reklamowej trzyminutowy film „Powrót Piotrusia Pana”. Jest on futurystyczną wizja konfliktu Piotrusia Pana z Kapitanem Hookiem, z samochodami i najnowszymi technologiami w tle, które powinny być dostępne dla wszystkich.
Kia Motors rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, której bohaterami są postaci z powieści „Piotruś Pan”. Główny bohater, do którego dołączają zaufani towarzysze – Wendy i Tinker Bell – ma za zadanie udostępnić najnowsze technologie mieszkańcom Nibylandii, którym do tej pory nie było dane cieszyć się owocami postępu technologicznego z powodu egoizmu nikczemnego pirata - Kapitana Hooka.
Krótkometrażowy film jest częścią nowej kampanii reklamowej Kia Motors, której hasło brzmi „Bez granic, dla wszystkich”. Reklamy prezentują możliwości jakie niesie ze sobą mobilność w przyszłości – dzięki pojazdom autonomicznym każdy będzie mógł cieszyć się podróżowaniem.
W filmie „Powrót Piotrusia Pana” bohaterowie wykorzystują autonomiczny koncepcyjny model Kia KED-12 i jego zaawansowane funkcje, które obejmują Smart Pixel Light, Valet Parking Pilot, Sound Focusing, Intelligent Agent i wiele innych. Za hasłem „Bez granic, dla wszystkich" kryje się autonomiczna jazda na poziomie 4, którą Kia zamierza zaoferować w swoich samochodach. Testy autonomicznego pojazdu „Smart City” rozpoczną się już w 2021 roku.
„Powrót Piotrusia Pana” został wyreżyserowany przez nagradzanego francuskiego filmowca Phillipe’a Andre. Zdjęcia do filmu były kręcone w Madrycie w ciągu sześciu dni. W realizacji tego przedsięwzięcia wzięło udział łącznie 200 osób (aktorów i członków załogi), wykorzystano ponad 100 rekwizytów i kostiumów stworzonych na potrzeby tylko tej reklamy. Zaprojektowanie i komputerowe wygenerowanie Nibylandii zajęło około sześć miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Krótkometrażowy film „Powrót Piotrusia Pana” reklamuje samochody Kia (wideo)