SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Legends of Chima” na czele pism dla dzieci po trzech kwartałach. „Monster High” o 43 proc. w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 59 280 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zwiększyła się ona o 18,82 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), który zadebiutował na rynku w styczniu br. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 56 827 egz.

Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 48 660 egz., niższym o 1,21 proc. niż rok wcześniej.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji siódmej na dwudziestą - ostatnią. Jego średni wynik sprzedażowy w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 42,82 proc. do 17 900 egz.

ZKDP

I-III kwartał

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego. Legends of Chima

69 902

59 360

59 280

59 756

50 122

49 892

Lego Ninjago

59 871

56 947

56 827

-

-

-

Scooby - Doo!

74 207

49 816

48 660

77 691

49 418

49 257

Zabawy i Marzenia z Barbie

69 421

44 569

44 569

72 222

52 459

52 459

Mój Kucyk Pony

58 530

40 625

40 625

55 500

42 709

42 709

Księżniczka

55 778

40 610

40 610

54 800

39 522

39 522

Lego Friends. Magazyn

48 736

31 948

31 915

49 743

29 816

29 389

Świnka Peppa Magazyn

42 789

31 682

31 682

45 365

31 095

30 820

Violetta Oficjalny Magazyn

48 875

30 769

30 769

55 169

41 391

41 391

Cartoon Network Magazyn

43 469

30 101

30 101

43 733

29 559

29 559

Pingwiny z Madagaskaru

44 938

29 899

29 899

44 942

32 196

32 196

Ben 10 Magazyn

41 161

29 510

29 510

41 131

26 948

26 948

Magazyn Mia and Me

44 923

26 423

26 423

44 963

28 444

28 444

Auta

40 698

25 274

25 274

46 889

26 144

26 144

Kubuś i Przyjaciele

39 289

23 998

23 998

46 754

28 251

28 249

Magazyn MiniMini

40 401

23 701

23 701

41 469

22 963

22 963

Filly Magazyn

35 995

23 664

23 664

41 227

24 112

24 112

W Siodle

37 484

20 946

20 946

39 944

23 806

23 806

Magazyn Truskawkowe Ciastko

37 833

20 923

20 923

40 761

22 634

22 634

Monster High

43 627

17 900

17 900

64 160

31 305

31 305

We wrześniu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującej „Księżniczki” (Egmont Polska) wyniosła 45 463 egz., po wzroście w porównaniu do września 2014 roku o 15,84 proc. Tytuł ten awansował z pozycji drugiej.

Drugi był magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”, który awansował z miejsca piątego (35 337 egz.; wzrost o 11,24 proc. ).

Natomiast z pierwszej na trzecią lokatę spadł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska; 33 542 egz.; w dół o 32,26 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 53,69 proc. do 24 199 egz., odnotował magazyn „MiniMini” (Media Service Zawada).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” (również Egmont Polska) - było to 48,03 proc. do poziomu 20 233 egz.

ZKDP

wrzesień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Księżniczka

55 000

45 463

45 463

53 000

39 247

39 247

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

35 337

35 337

67 000

31 766

31 766

Mój Kucyk Pony

57 000

33 542

33 542

60 000

49 513

49 513

Lego Friends. Magazyn

44 659

33 287

33 287

49 415

31 215

30 895

Świnka Peppa Magazyn

42 980

30 959

30 959

44 994

32 983

32 354

Auta

40 000

29 958

29 958

43 000

24 293

24 293

Magazyn MiniMini

39 979

24 199

24 199

39 984

15 745

15 745

Kubuś i Przyjaciele

40 000

21 432

21 432

41 000

22 940

22 940

Violetta Oficjalny Magazyn

45 280

20 233

20 233

55 000

38 932

38 932

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Legends of Chima” na czele pism dla dzieci po trzech kwartałach. „Monster High” o 43 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl