„Lego Legends of Chima” na czele pism dla dzieci po trzech kwartałach. „Monster High” o 43 proc. w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 59 280 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zwiększyła się ona o 18,82 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), który zadebiutował na rynku w styczniu br. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 56 827 egz.
Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 48 660 egz., niższym o 1,21 proc. niż rok wcześniej.
Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji siódmej na dwudziestą - ostatnią. Jego średni wynik sprzedażowy w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 42,82 proc. do 17 900 egz.
ZKDP |
I-III kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego. Legends of Chima |
69 902 |
59 360 |
59 280 |
59 756 |
50 122 |
49 892 |
Lego Ninjago |
59 871 |
56 947 |
56 827 |
- |
- |
- |
Scooby - Doo! |
74 207 |
49 816 |
48 660 |
77 691 |
49 418 |
49 257 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
69 421 |
44 569 |
44 569 |
72 222 |
52 459 |
52 459 |
Mój Kucyk Pony |
58 530 |
40 625 |
40 625 |
55 500 |
42 709 |
42 709 |
Księżniczka |
55 778 |
40 610 |
40 610 |
54 800 |
39 522 |
39 522 |
Lego Friends. Magazyn |
48 736 |
31 948 |
31 915 |
49 743 |
29 816 |
29 389 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 789 |
31 682 |
31 682 |
45 365 |
31 095 |
30 820 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
48 875 |
30 769 |
30 769 |
55 169 |
41 391 |
41 391 |
Cartoon Network Magazyn |
43 469 |
30 101 |
30 101 |
43 733 |
29 559 |
29 559 |
Pingwiny z Madagaskaru |
44 938 |
29 899 |
29 899 |
44 942 |
32 196 |
32 196 |
Ben 10 Magazyn |
41 161 |
29 510 |
29 510 |
41 131 |
26 948 |
26 948 |
Magazyn Mia and Me |
44 923 |
26 423 |
26 423 |
44 963 |
28 444 |
28 444 |
Auta |
40 698 |
25 274 |
25 274 |
46 889 |
26 144 |
26 144 |
Kubuś i Przyjaciele |
39 289 |
23 998 |
23 998 |
46 754 |
28 251 |
28 249 |
Magazyn MiniMini |
40 401 |
23 701 |
23 701 |
41 469 |
22 963 |
22 963 |
Filly Magazyn |
35 995 |
23 664 |
23 664 |
41 227 |
24 112 |
24 112 |
W Siodle |
37 484 |
20 946 |
20 946 |
39 944 |
23 806 |
23 806 |
Magazyn Truskawkowe Ciastko |
37 833 |
20 923 |
20 923 |
40 761 |
22 634 |
22 634 |
Monster High |
43 627 |
17 900 |
17 900 |
64 160 |
31 305 |
31 305 |
We wrześniu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującej „Księżniczki” (Egmont Polska) wyniosła 45 463 egz., po wzroście w porównaniu do września 2014 roku o 15,84 proc. Tytuł ten awansował z pozycji drugiej.
Drugi był magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”, który awansował z miejsca piątego (35 337 egz.; wzrost o 11,24 proc. ).
Natomiast z pierwszej na trzecią lokatę spadł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska; 33 542 egz.; w dół o 32,26 proc.).
Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 53,69 proc. do 24 199 egz., odnotował magazyn „MiniMini” (Media Service Zawada).
Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” (również Egmont Polska) - było to 48,03 proc. do poziomu 20 233 egz.
ZKDP |
wrzesień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Księżniczka |
55 000 |
45 463 |
45 463 |
53 000 |
39 247 |
39 247 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
35 337 |
35 337 |
67 000 |
31 766 |
31 766 |
Mój Kucyk Pony |
57 000 |
33 542 |
33 542 |
60 000 |
49 513 |
49 513 |
Lego Friends. Magazyn |
44 659 |
33 287 |
33 287 |
49 415 |
31 215 |
30 895 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 980 |
30 959 |
30 959 |
44 994 |
32 983 |
32 354 |
Auta |
40 000 |
29 958 |
29 958 |
43 000 |
24 293 |
24 293 |
Magazyn MiniMini |
39 979 |
24 199 |
24 199 |
39 984 |
15 745 |
15 745 |
Kubuś i Przyjaciele |
40 000 |
21 432 |
21 432 |
41 000 |
22 940 |
22 940 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
45 280 |
20 233 |
20 233 |
55 000 |
38 932 |
38 932 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Legends of Chima” na czele pism dla dzieci po trzech kwartałach. „Monster High” o 43 proc. w dół