Medialny budżet Activision Blizzard dla Mediaedge:cia
Dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Activision Blizzard.
W przetargu na warty około 150 milionów funtów medialny budżet jednego z największych na świecie wydawców gier wideo, należący do WPP Group MEC pokonał domy mediowe OMD (Omnicom Group), Horizon (agencja niezależna, w przetargu startowała razem z Columbus Media International) oraz MediaVest (Publicis Group), który dotychczas obsługiwał w tym zakresie firmę w Ameryce Północnej.
Przetarg został ogłoszony w lutym tego roku. Activision Blizzard zaczął swoją oficjalną działalność w kwietniu roku ubiegłego, kiedy Komisja Europejska zezwoliła koncernowi medialnemu Vivendi na połączenie jego oddziału zajmującego się grami wideo z amerykańską firmą Activision. W katalogu wydawniczym firmy znajdują się takie gry jak 'Guitar Hero', 'World of Warcraft', 'Call of Duty' i 'Tony Hawk'.
Activision Blizzard prowadzi swoje operacje w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Irlandii, Włoszech, Szwecji, Hiszpanii, Norwegii, Danii, Holandii, Rumunii, Australii, Chile, Indiach, Japonii, Chinach oraz Korei Południowej.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Activision Blizzard dla Mediaedge:cia