Microsoft uruchamia nową wersję portalu MSN
Po raz pierwszy od ponad 10 lat Microsoft zdecydował się na gruntowną przemianę swojego portalu MSN.com. Jej głównym celem było uproszczenie korzystania z serwisu, czego domagali się sami użytkownicy.
Na pierwszy rzut oka dwie najważniejsze zmiany to o połowę mniejsza liczba linków znajdujących się na głównej stronie MSN oraz tło, którego kolor został zmieniony z niebieskiego na biały.
Odnośniki zostały pogrupowane w sześć kategorii: "newsy", "rozrywka", "sport", "pieniądze", "styl życia" oraz "więcej".
W serwisie została umieszczona także nowa kolumna poświęcona serwisom społecznościowym Facebook i Twitter oraz większe pole wyszukiwania, mające zachęcić większą liczbę użytkowników do korzystania z wyszukiwarki Bing. W tym celu zmienione zostało również logo MSN, tak aby było bardziej podobne do logo Bing.
Dostęp do nowej wersji portalu, której podgląd można obejrzeć pod adresem www.msn.com/preview.aspx, ma jak na razie ograniczona liczba internautów z USA. Każdego miesiąca odwiedza ją tam około 100 milionów osób (ok. 600 mln na całym świecie). Szerokiemu gronu ma ona zostać udostępniona w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchamia nową wersję portalu MSN