SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa Rainbow Tours

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa biura podróży Rainbow Tours. Kampania obejmie działania w prasie, internecie oraz outdoor.

Agencja S4 przygotowała kolejne działania dla Rainbow Tours. Zostały one podzielone na dwa etapy: miesięczną kampanię wizerunkową 'Pasja do podróży', która rozpoczęła się w styczniu, oraz kampanię produktową 'Sztuka podróżowania', która jest zaplanowana na luty. Obejmą one wybrane polskie miasta: Białystok, Bydgoszcz, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Bielsko - Białą, Gliwice, Katowice, Toruń, Gdańsk, Gdynię, Warszawę i Wrocław.

Celem przygotowanych działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Ich główną grupą docelową są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.

rainbourtour

Po stronie agencji S4 znalazło się opracowanie strategii komunikacji, kreacja oraz dobór mediów (outdoor). Poza działaniami wchodzącymi w skład kampanii, S4 przeprowadziło także badania jakościowe i  opracowało strategię dla marki Rainbow Tours.

Osobą odpowiedzialną w firmie Rainbow Tours za nadzór nad prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales & Marketing Manager. Ze strony S4 za kompleksowe działania realizowane dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Rainbow Tours

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl