Omnicom zwolni 3,5 tys. osób
Holding reklamowy Omnicom Group zamierza zwolnić 5 procent z 70 tysięcy swoich pracowników.
Zwolnienia mają zostać przeprowadzone do końca bieżącego roku, a dalsze cięcia etatów możliwe są również w styczniu - informuje serwis AdAge, powołując się na kiierownicze źródła w firmie.
Redukcja zatrudnienia o 3,5 tysiąca etatów ma dotyczyć niemal wszystkich wchodzących w skład holdingu firm, chociaż nie wiadomo, których z nich dotknie ona najbardziej. Do Omnicom Group należą m.in. agencje reklamowe DDB, TBWA i BBDO, domy mediowe OMD i PHD oraz firmy PR Fleishman-Hillard, Porter Novelli i Ketchum.
Według źródeł AdAge, najgorzej sytuacja wygląda dla agencji reklamowej BBDO, która w tym roku straciła budżet reklamowy marki Pepsi. Z kolei oficjalnie wiadomo już, że dom mediowy PHD zwolni 30 osób i zamknie swoje biuro w Atlancie.
źródło: AdAge
Dołącz do dyskusji: Omnicom zwolni 3,5 tys. osób