SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange Polska wybrał Leo Burnett zamiast Publicis Polska do obsługi reklamowej

Agencja reklamowa Leo Burnett, należąca do Publicis Groupe przejmuje strategiczno-kreatywną obsługę reklamową Orange Polska w zakresie ATL oraz w obszarze digital. Kluczowe pod względem marketingowym mają być dla operatora w przyszłym roku Orange Love i Światłowód.

Leo Burnett rozpocznie współpracę z Orange Polska z początkiem stycznia 2018 roku. Oznacza to powrót do współpracy pomiędzy telekomem a agencją - firmy pracowały ze sobą od 2007 do 2013 roku.

Agencja Leo Burnett zajmie się obsługą Orange Polska w zakresie reklamy ATL (czyli tradycyjnych mediów) oraz dodatkowo działaniami w internecie. Zakres obsługi ATL przejmuje od agencji Publicis Warsaw.

- Pozostajemy nw Grupie Publicis, ale stawiamy na współpracę z Leo Burnett, agencją która rozumie specyfikę i wyzwania rynku telekomunikacyjnego. Zależy nam na spójnym połączeniu ATL i digital oraz odświeżeniu linii komunikacyjnej. W nadchodzącym roku czeka nas wiele nowych wyzwań - powiedział Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska.

Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej, wiceprezes ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska, przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl, że operator nadal będzie współpracować z agencjami Havas Warsaw i Ogilvy&Mather. Pierwsza zajmuje się działaniami w obszarze B2B, druga - obsługą marki nju mobile.

Pytany, na czym ma polegać odświeżenie linii komunikacyjnej Orange, odmówił podania szczegółów. Zdradził jedynie, że efekty tych zmian widoczne będą w pierwszym półroczu 2018 roku. Zapowiedział też, że z marketingowego punktu widzenia kluczowe dla operatora w przyszłym roku będą Orange Love i Światłowód.

Na początku grudnia Orange Polska ogłosił wynik prowadzonego przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Wybrał do współpracy na kolejny rok dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands), z którym jest związany w takim zakresie od 2015 roku.

Dołącz do dyskusji: Orange Polska wybrał Leo Burnett zamiast Publicis Polska do obsługi reklamowej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick of time
i dobrze!! powodzenia!!!
0 0
odpowiedź