Polskie Radio Euro z jesienną kampanią
17 listopada startuje jesienna kampania wizerunkowa Polskiego Radia Euro. Działania mają charakter dwukierunkowy (wykorzystane zostają media oraz zaplanowano szereg eventów w całym kraju).
Kampania potrwa do 30 listopada, wspierające działania promocyjne zaplanowano do 6 grudnia.
Hasłem kampanii jest "Nadaje się tu". Grupę docelową stanowią młodzi ludzie w wieku 15-25 lat. Zasięg akcji jest ogólnopolski, działania BTL obejmą: Warszawę, Katowice, Łódź, Kraków, Wrocław, Toruń oraz Trójmiasto.
Kreację na zlecenie Polskiego Radia Euro przygotowała warszawska agencja Scholz & Friends. Działania agencji mają charakter dwukierunkowy - komunikację wizerunku marki oraz wsparcie przedsięwzięć eventowych. W projektach wykorzystano wizerunki czołowych prezenterów oraz DJ-ów stacji - DJ Berta, Uli Kaczyńskiej, Bartka Czarkowskiego, Kuby Marcinowicza oraz Kasi Dydo.
Kampania obejmie prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), internet, radiowe spoty autopromocyjne, outdoor (citylighty i plakaty w wybranych miastach oraz banner wielkoformatowy na budynku Polskiego Radia), środki komunikacji miejskiej (wagony i stacje metra, autobusy), a także działania ambientowe (plakaty, wlepki, gadżety). Za planowanie mediów odpowiedzialne jest Polskie Radio.
Poza działaniami ATL i BTL, elementami dodatkowymi wspierającymi kampanię będą: patronat nad cyklem imprez "Kluboteka Live" (czterotygodniowy cykl imprez w najpopularniejszych klubach w Polsce), których gwiazdami będą DJ'e Radia Euro oraz wydanie płyty "Wszystkie covery świata".
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio Euro z jesienną kampanią
najlepsze