SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rak'n'Roll "zbiera na włosy" w nowej kampanii społecznej

Trwa kampania fundraisingowa „Zbieram na włosy”, realizowana przez Fundację Rak’n’Roll. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na peruki z włosów syntetycznych dla podopiecznych organizacji, którzy tracą włosy w leczeniu onkologicznym. Fundacji zależy również na zwiększeniu świadomości społecznej w zakresie występowania i konsekwencji zjawiska.

Najnowsza kampania fundacji Rak’n’Roll zwraca uwagę na to, jak trudna i wykluczająca z życia społecznego może być dla pacjentów onkologicznych utrata włosów oraz zachęca do refleksji i wpłat na peruki z włosów syntetycznych. W ramach „Zbieram na włosy” bohaterki kampanii – kobiety w trakcie i po onkoterapii – wzięły udział w artystycznej sesji zdjęciowej wykonanej przez Andrzeja Świetlika. Włosy bohaterek zostały zastąpione elementami scenograficzno-kostiumowymi wykonanymi przez Jagę Hupało z nieoczywistych przedmiotów np. zmywaków kuchennych.

Otwarcie nastąpiło w mediach społecznościowych Fundacji (24.11.2022 do 1.01.2023 r.). Kampania promowana jest w newsletterach Rak’n’Rolla oraz tworzonym przez organizację podcaście Rak’n’Talk.

Kolejnym etapem była kampania DOOH realizowana przy wsparciu Havas Media Group, wyświetlana na nośnikach: Traffic TV AMS (kampania warszawska realizowana w terminie 3-21.12.2022 r.), Stroer TV (kampania warszawska realizowana w terminie 5-11.12.2022 r.), Jet Line – kampania na 200 ekranach MORE (kampania ogólnopolska realizowana w terminie 14-21.12.2022 r.).

Działania DOOH wspierane są tradycyjną komunikacją medialną realizowaną przy wsparciu Havas PR oraz influencer marketingiem tworzonym w partnerstwie z Lettly. Kreacją kampanii zajęła się agencja Havas Warsaw.

Dołącz do dyskusji: Rak'n'Roll "zbiera na włosy" w nowej kampanii społecznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl