SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

rebel:tv zmienia się w RBL.TV. Nowa oprawa, pasma i program Piotra Metza

Kanału muzyczny rebel:tv od 29 października br. zmienił nazwę na RBL.TV. Stacja zyskała nowe logo, oprawę graficzną i zaczęła emisją w formacie 16:9. Na antenie nadal dominuje muzyka rockowa, a do ramówki trafią nowe pasma oraz programy Piotra Metza i Piotra „Makaka” Szarłackiego.

- Nazwa stacji została odświeżona i dostosowana do nieco młodszej grupy docelowej. RBL.TV będzie skierowana głównie do osób z dużych miast w wieku 25-34 - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media, nadawcy RBL.TV - Do pracy nad nową odsłoną kanału zaprosiliśmy osoby charakteryzujące się dużym wyczuciem rynku, posiadające bogate doświadczenie w tworzeniu cieszących się dużym sukcesem projektów o profilu rockowym - dodaje Czekała. Od września br. dyrektorem programowym stacji został Michał Figurski (więcej na ten temat), a dyrektorem muzycznym - Marek Osada (dowiedz się więcej).

Na playliście RBL.TV będą zarówno nowe rockowe przeboje, jak również klasyki gatunku z lat 90-tych. Na antenie pojawią się nowe muzyczne pasma jak „Rock selekcja”, „Powstanie” czy „Świeżyniec”. Nowością będą autorskie programy cenionych dziennikarzy.

- Już w listopadzie widzowie RBL.TV będą mogli zobaczyć premierowy odcinek autorskiego programu Piotra Metza, pt. „Kawa i papierosy”. Jeden z najbardziej cenionych polskich dziennikarzy muzycznych we własnym mieszkaniu spotyka się z największymi gwiazdami polskiego rocka. Gośćmi pierwszych odcinków będą m.in. Maria Peszek, Tymon Tymański czy Muniek Staszczyk - mówi Michał Figurski - W grudniu zaprosimy także widzów na kultową „Makakofonię” w wersji telewizyjnej, czyli nadawany ze studia Antyradia program Piotra Makaka Szarłackiego - dodaje Figurski.

Na antenę RBL.TV powróci także znany z rebel:tv animowany talk-show „Pod Gradobiciem Pytań”, pokazujący polski show biznes w krzywmy zwierciadle. Nowościami w ramówce będą również: interaktywne pasmo „Prawo Jazdy”, w którym widzowie będą mogli wyrażać negatywne opinie na dowolny temat, oraz pasmo „Spikani”, zawierające kompilację zabawnych i niepoprawnych wypowiedzi polityków żartobliwie „wypikanych” przez RBL.TV. W tym ostatnim swoje teledyski z udziałem polskich polityków i celebrytów zaprezentuje VJ Dominion, którego produkcje można było oglądać m.in. w „Szymon Majewski Show”.

Za identyfikację wizualną odpowiadał dom kreatywny Van Dorsen Talents. Kreację logo i oprawy graficznej RBL.TV przygotował designer Tomasz Uszyński oraz creative director Van Dorsen Talents - Daniel Barczyński. Za oprawą muzyczną stoją Jacek Perkowski, zespół Voltage Betty oraz producent muzyczny pod pseudonimem Fox. Grafikę stworzyli Dobry Rafał, OESU, Peter Jaycob, Noiso, Aga Rosa i Nocny Marek.

Rebrandingowi kanału towarzyszy kampania reklamowa. Swoim zasięgiem obejmie prasę, radio, telewizję, kina, internet oraz środki komunikacji miejskiej w całej Polsce. Za jej kreację odpowiada nadawca.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział rebel:tv w rynku we wrześniu br. wyniósł 0,01 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: rebel:tv zmienia się w RBL.TV. Nowa oprawa, pasma i program Piotra Metza

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pierwszy
Brawo.
bakuje jeszcze programu z Markien Niedźwiedzkim i z Jackiem Cyganem. a ostry rock powinien być prezentowany w postaci Tokio Hotel i 3Nickelbacka. Brawo fachowcy.
0 0
odpowiedź
User
drugi
Metz niezatapialny. Taka decyzja wynika z kompleksów twórców tego kanału? A gdzie miejsce dla młodych ?:))
0 0
odpowiedź
User
pablo
Te pomysły to zwykła ściema, prawdziwy rebel:tv wróć!!!
0 0
odpowiedź