SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Simon Cook pokieruje festiwalem reklamowym Cannes Lions

Firma Ascential przywraca stanowisko dyrektora zarządzającego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Objął je Simon Cook.

Funkcję dyrektora zarządzającego Cannes Lions do lata 2018 r. sprawował Jose Papa. W związku z malejącą frekwencją na tym branżowym wydarzeniu, szefowie Ascential podjęli decyzję o likwidacji stanowiska. Papa odszedł z firmy po prawie dwóch latach pracy w niej, a jego obowiązki przejął Philip Thomas, prezes Cannes Lions.

Teraz przywrócone stanowisko dyrektora zarządzającego objął Simon Cook, związany z Cannes Lions od czterech lat. Do tej pory był on VP Creative Excellence, odpowiadającym za obszary dotyczące kategorii konkursowych, składów jury oraz usług edukacyjnych i doradczych. Nadzorował stworzenie i wprowadzenie ponad połowy aktualnych kategorii nagród przyznawanych w ramach festiwalu. Był też odpowiedzialny za różnego rodzaju całoroczne inicjatywy Cannes Lions o zasięgu globalnym, w tym ANA/Cannes Lions CMO Growth Council.

Tegoroczna, 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-21 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Simon Cook pokieruje festiwalem reklamowym Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl