SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smartfon z damskiej torebki reklamuje Konto Direct w ING Banku Śląskim (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa usług mobilnych dostępnych w ramach Konta Direct oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały firmy Brain, Alvernia Content, GoldenSubmarine i Lowe Media.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym z perspektywy damskiej torebki, jak kobieta szuka w niej swojego telefonu. Reklama podkreśla, że aplikacja ING BankMobile daje szybki dostęp do informacji na temat stanu konta oraz pozwala m.in. na wykonanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, a także spłatę karty kredytowej i doładowanie telefonu. Wszystkie te opcje są bezpłatne.

- Wiemy, że posiadacze Konta Direct doceniają szybkość przelewu wykonywanego w naszej aplikacji. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników ING BankMobile wynika, że w przypadku 75 proc. naszych klientów wykonanie tej transakcji trwa nie dłużej niż 1 minutę. Często więc etap poszukiwania zawieruszonego gdzieś telefonu okazuje się być najbardziej czasochłonną i najtrudniejszą częścią mobilnego bankowania. Gdy telefon się znajdzie, jest już prosto i szybko - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.

ING bankowość mobilną reklamował już jesienią ub.r. - w spotach wystąpili Roma Gąsiorowska i Łukasz Garlicki (zobacz więcej).

Obecna kampania - pod hasłem „Konto Direct - mobilnie, szybko, prosto” - jest podzielona na kilka etapów. Obecnie obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych) oraz internet (reklamy display i wideo w głównych portalach, wyszukiwarkach i sieciach afiliacyjnych). 18 sierpnia zacznie się w oddziałach ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki), a od 29 sierpnia w kinach.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, reklamy internetowe - agencja GoldenSubmarine, animację do spotu - studio Alvernia Content. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

Dołącz do dyskusji: Smartfon z damskiej torebki reklamuje Konto Direct w ING Banku Śląskim (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kat
wszystko fajne, ale strasznie mnie irytuje ta reklama. ktoś z kreacji chyba nie zna języka polskiego: sport się uprawia, a nie ćwiczy.
0 0
odpowiedź