Stolbud Włoszczowa: Okna z widokiem na oszczędność
Wraz z początkiem kwietnia rusza ogólnopolska kampania reklamowa producenta stolarki otworowej Stolbud Włoszczowa.
Kampania, która ma charakter wizerunkowo-produktowy, ma na celu zwiększenie sprzedaży energooszczędnego okna Capital oraz odświeżyć wizerunek firmy. Zamierzeniem jest zwrócenie uwagi na zalety produktów firmy Stolbud: naturalność, trwałość i energooszczędność.
Wiosenną kampanię rozpocznie akcja outdoorowa. Na billboardach w miastach w całej Polsce zamieszczone zostaną reklamy akcentujące energooszczędność okna Capital, oraz wzmacniające wizerunek marki. Jej uzupełnieniem będzie kampania prasowa w postaci 8 stronnicowego insertu do grzbietów głównych lub dodatków telewizyjnych piętnastu dzienników regionalnych, zachęcającego do odwiedzenia strony firmowej producenta.
Dopełnieniem powyższych działań będzie reklama telewizyjna w
postaci sponsoringu Polskich Składów Budowlanych, która pojawi się
w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN od połowy kwietnia.
8 sekundowe animowane, billboardy sponsorskie będą zawierać reklamę
PSB i Stolbudu jako sponsorującego partnera.
Ponadto na stronie internetowej producent od 1 kwietnia
udostępni kalkulator oszczędności opracowany przy udziale
ekspertów, który pozwoli na oszacowanie korzyści finansowych, na
jakie klienci mogą liczyć, wymieniając stare okna na
energooszczędne okna Stolbudu.
Kampanię outdoorową zaplanował i wykupił dom mediowy PRO Media
House z Krakowa, zaś za jej kreację odpowiada krakowski IRR -
Instytut Rozwoju i Reklamy. Działania związane z insertami
prasowymi zaplanowała i wykupiła krakowska agencja Rosat Media a
projekt insertów opracowało kieleckie Partners Studio.
Dołącz do dyskusji: Stolbud Włoszczowa: Okna z widokiem na oszczędność