SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Surprise, Surprise!” porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji

Pierwsze cztery odcinki „Surprise, Surprise!” oglądało średnio 586 tys. widzów. Rozrywkowy program obniża widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r. o 99 tys. osób. Stacja w czasie jego nadawania przegrywa z konkurencją.

„Surprise, Surprise!” „Surprise, Surprise!”

Format „Surprise, Surprise!” na antenie Polsatu pokazywany jest w czwartkowe wieczory, w okresie od 21 lipca br. Średnia widownia pierwszych czterech odcinków wyniosła 586 tys. osób, co przełożyło się na 6,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 685 tys. widzów.

Pierwotnie program w całości miał być pokazany w wiosennej ramówce br., ale po nadaniu pierwszego odcinka Telewizja Polsat zdecydowała się zawiesić emisję show z powodu słabych wyników oglądalności.

Oglądalność odcinek po odcinku

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

AMR

SHR %

21-07-2016

21:55:45

23:26:39

685 262

6,54%

311 449

7,01%

28-07-2016

22:41:04

00:05:05

628 980

7,68%

326 136

8,79%

04-08-2016

22:42:23

00:05:12

406 542

5,33%

192 277

5,44%

11-08-2016

22:28:36

23:53:23

621 378

7,24%

352 974

8,59%

Średnio:

586 307

6,72%

296 174

7,50%

Nowy format w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obniża widownię Polsatu o 99 tys. widzów - wówczas stację śledziło średnio 685 tys. osób (w grupie komercyjnej widownia kanału spadła o 62 tys. oglądających).

Polsat w paśmie nadawania „Surprise, Surprise!” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje TVN z udziałem na poziomie 11,16 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Druga jest TVP1 (10,36 proc.; „Sprawa dla reportera”, „Szepty przeszłości”, film dokumentalny, „Uwikłani” i transmisje z IO), a trzecia - TVP2 (6,80 proc.; pasmo filmowe).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest drugi za TVN. Dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

973 608

11,16%

583 711

14,77%

TVP1

903 486

10,36%

294 535

7,45%

TVP2

592 776

6,80%

240 221

6,08%

Polsat - Surprise, Surprise!

586 307

6,72%

296 174

7,50%

W show „Surprise, Surprise!” występują zgłoszeni przez swoich bliskich ludzie, którzy z potrzeby serca w jakiś sposób pomogli lub pomagają innym. Twórcy programu przygotowują dla nich niespodzianki i spełniają ich marzenia. Format prowadzą tancerz Stefano Terrazzino i aktor Wojciech Błach, a jego producentem jest firma Rochstar.

Dodajmy, że w lipcu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,93 proc.

Dołącz do dyskusji: „Surprise, Surprise!” porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
O Panie, niezła bida. Ale to akurat nie powinno dziwić.
0 0
odpowiedź
User
Neo
Z takimi prowadzącymi, o takiej porze i w takiej formule, to nie mogło się udać.
0 0
odpowiedź
User
michu
Akurat odcinek z 21 lipca to nie byl ten sam co z poczatku marca.
0 0
odpowiedź