„Surprise, Surprise!” porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji
Pierwsze cztery odcinki „Surprise, Surprise!” oglądało średnio 586 tys. widzów. Rozrywkowy program obniża widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r. o 99 tys. osób. Stacja w czasie jego nadawania przegrywa z konkurencją.
Format „Surprise, Surprise!” na antenie Polsatu pokazywany jest w czwartkowe wieczory, w okresie od 21 lipca br. Średnia widownia pierwszych czterech odcinków wyniosła 586 tys. osób, co przełożyło się na 6,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 685 tys. widzów.
Pierwotnie program w całości miał być pokazany w wiosennej ramówce br., ale po nadaniu pierwszego odcinka Telewizja Polsat zdecydowała się zawiesić emisję show z powodu słabych wyników oglądalności.
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
|||||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
21-07-2016 |
21:55:45 |
23:26:39 |
685 262 |
6,54% |
311 449 |
7,01% |
28-07-2016 |
22:41:04 |
00:05:05 |
628 980 |
7,68% |
326 136 |
8,79% |
04-08-2016 |
22:42:23 |
00:05:12 |
406 542 |
5,33% |
192 277 |
5,44% |
11-08-2016 |
22:28:36 |
23:53:23 |
621 378 |
7,24% |
352 974 |
8,59% |
Średnio: |
586 307 |
6,72% |
296 174 |
7,50% |
Nowy format w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obniża widownię Polsatu o 99 tys. widzów - wówczas stację śledziło średnio 685 tys. osób (w grupie komercyjnej widownia kanału spadła o 62 tys. oglądających).
Polsat w paśmie nadawania „Surprise, Surprise!” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje TVN z udziałem na poziomie 11,16 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Druga jest TVP1 (10,36 proc.; „Sprawa dla reportera”, „Szepty przeszłości”, film dokumentalny, „Uwikłani” i transmisje z IO), a trzecia - TVP2 (6,80 proc.; pasmo filmowe).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest drugi za TVN. Dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN |
973 608 |
11,16% |
583 711 |
14,77% |
TVP1 |
903 486 |
10,36% |
294 535 |
7,45% |
TVP2 |
592 776 |
6,80% |
240 221 |
6,08% |
Polsat - Surprise, Surprise! |
586 307 |
6,72% |
296 174 |
7,50% |
W show „Surprise, Surprise!” występują zgłoszeni przez swoich bliskich ludzie, którzy z potrzeby serca w jakiś sposób pomogli lub pomagają innym. Twórcy programu przygotowują dla nich niespodzianki i spełniają ich marzenia. Format prowadzą tancerz Stefano Terrazzino i aktor Wojciech Błach, a jego producentem jest firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: „Surprise, Surprise!” porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji