SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Truth Well Told” - McCann z nową identyfikacją

Globalna agencja reklamowa McCann zmienia swój system identyfikacji wizualnej. Jej nowe logo jest minimalistyczne, a niezmieniony claim brzmi: „Truth Well Told”.

Nowe logo agencji McCann to napisana na czarno nazwa firmy na białym tle. W logotypach poszczególnych oddziałów krajowych u dołu dodawane są nazwy miast, w których się one znajdują. W takiej stylistyce zapisany jest również claim firmy „Truth Well Told”, który obowiązuje od 100 lat.

Wszystkie oddziały McCann posługują się nową identyfikacją od 15 kwietnia. Agencja przygotowała ją we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: „Truth Well Told” - McCann z nową identyfikacją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
no to pojechali z hasłem :D
0 0
odpowiedź
User
pytanie
jaka agencja przygotowała rebranding
0 0
odpowiedź
User
miko
no to się "we własnym zakresie" nie wysilili ;) takie logo to w wordzie robię :D
0 0
odpowiedź