SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: Niania ma wiernych widzów

Szóstą serię sitcomu "Niania", emitowaną przez TVN ,oglądało 2,96 mln osób. Czwarty sezon serialu, pokazywany wiosną 2007 roku, śledziło 3,04 mln widzów. Obie serie produkcji miały jednak identyczny udział w rynku na poziomie 22,5 proc.

"Niania" zanotowała lepsze wyniki w komercyjnej,atrakcyjnej dla reklamodawców, grupie 16-49. Serial miał w niej 25,5 proc. udziału w rynku ( przed rokiem 24,86 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

TVN Grupa 4+ Grupa 4+ (16 - 49)
Data AMR SHR % SHR %
01-03-2008 3418162 22,28% 24,86%
08-03-2008 3100245 21,24% 23,37%
15-03-2008 3309619 22,40% 23,99%
22-03-2008 3002967 20,87% 22,73%
29-03-2008 3305218 21,43% 23,90%
05-04-2008 3727631 26,50% 31,18%
12-04-2008 3556181 24,99% 29,01%
19-04-2008 3103510 21,61% 24,32%
26-04-2008 2961115 25,29% 29,26%
03-05-2008 2792603 21,48% 25,22%
10-05-2008 2592373 23,10% 26,12%
17-05-2008 2307198 20,81% 22,59%
24-05-2008 2585450 22,36% 25,85%
31-05-2008 2283489 21,45% 24,01%
07-06-2008 2309020 22,23% 26,05%
średnio 2962917 22,56% 25,49%


Podczas emisji zakończonego właśnie sezonu, w soboty pomiędzy 20 a 20.30, największą oglądalność miała publiczna Jedynka. Kanał wybierało 3,15 mln osób (24 proc. udziału), a nadawał on m. in. Pogodę i filmy fabularne. TVN była stacją drugiego wyboru. Trzecia pozycja przypadła Polsatowi, który emitował w tym czasie show "Jak Oni śpiewają"(2,69 mln widzów, 20,48 proc. udziału).

Na reklamach nadawanych wokół czwartej odsłony "Niani" telewizja TVN zarobił a 11 mln zł. To więcej niż rok temu, gdy wpływy ze spotów emitowanych przed, w trakcie i po odcinkach drugiej serii wyniosły 10,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W sobotnie wieczory perypetie Frani Maj śledziły głównie kobiety, mieszkańcy dużych miast, a także osoby legitymujące sie wykształceniem podstawowym oraz średnim.




ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,53% 80

Kobiety 61,47% 119
Wiek 04 wrz 3,03% 49

01 paź 6,04% 80

16 - 19 3,64% 59

20 - 24 3,63% 41

25 - 29 6,81% 80

30 - 34 7,96% 101

35 - 39 7,29% 109

40 - 44 6,18% 94

45 - 49 9,47% 122

50 - 54 12,89% 157

55 - 59 11,61% 161

60 21,44% 117
Wlk.miasta Wieś 27,17% 71

< 50 tys. 22,02% 93

50-100 tys. 10,75% 120

100-200 tys. 9,24% 116

> 200 tys. 30,82% 148
Zawód Top management 8,79% 106

Pracownicy szczebla średniego 16,80% 125

Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,03% 87

Emeryci 35,18% 136

Inne 22,20% 68
Wykształcenie Podstawowe 45,89% 104

Średnie 32,97% 110

Wyższe 12,07% 101

Inne 9,07% 66


Serial będzie kontynuowany.W piętnastu nowych odcinkach, które stacja pokaże jesienią, gościnnie wystąpią m.in. zespół Feel i Rafał Bryndal.

Dołącz do dyskusji: TVN: Niania ma wiernych widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl