SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem stacji lifestylowych. BBC Lifestyle, Kuchnia+ i Polsat Play mocno w górę

W lipcu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostała telewizja TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, z kolei najwięcej stracił Viacom Blink!.

Udział TVN Style w lipcu 2013 roku wyniósł 0,61 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 2,3 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 39,2 proc. i wyniósł 0,50 proc. Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł natomiast kobiecy kanał TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,44 proc., po spadku o 18,6 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca dziewiąte miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 65 proc. i wyniósł 0,07 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 40,6 proc. do poziomu 0,02 proc.

wszyscy 4+

lipiec

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR %

TVN Style

30 256

0,597

31 605

0,611

Polsat Play

18 274

0,360

25 912

0,501

TLC

27 567

0,544

22 932

0,443

TVN Turbo

25 118

0,496

21 667

0,419

Polsat Cafe

17 139

0,338

18 011

0,348

kuchnia+

5 523

0,109

7 945

0,153

Domo+

6 378

0,126

6 485

0,125

Polsat Food

-

-

3 982

0,077

BBC Lifestyle

2 014

0,040

3 439

0,066

LOVE

1 343

0,026

1 206

0,023

Viacom Blink

1 639

0,032

981

0,019


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj jednak o 4,4 proc. i wyniósł 0,82 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; spadek o 12,9 proc.), zaś ostatnia lokata podium należała do TLC (0,62 proc.; w dół o 24,5 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 69,5 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 72,5 proc.

wszyscy 16-49

lipiec

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR % 

TVN Style

17 956

0,854

17 081

0,816

TVN Turbo

16 975

0,808

14 747

0,704

TLC

17 391

0,827

13 070

0,624

Polsat Play

9 391

0,447

12 837

0,613

Polsat Cafe

9 167

0,436

8 923

0,426

Domo+

3 400

0,162

3 534

0,169

kuchnia+

3 246

0,154

3 338

0,159

Polsat Food

-

-

2 349

0,112

BBC Lifestyle

1 241

0,059

2 091

0,100

LOVE

683

0,032

667

0,032

Viacom Blink

1 069

0,051

286

0,014


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w lipcu 2013 roku był serial „Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął 245 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacji najwięcej, bo cztery pozycje wprowadziła stacja TVN Style. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazły się dwie pozycje z TLC oraz jedna z TVN Turbo.

Raport TOP programów

Stacja

Wszyscy 4+

Program

AMR

SHR %

SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/

Polsat Play

244 911

2,59

IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./

TVN Style

227 637

1,85

PAN I PANI HOUSE /REALITY SHOW/

TVN Style

191 346

1,48

MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./

TVN Turbo

184 518

1,98

WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./

TLC

183 470

1,71

SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./

Polsat Play

168 761

1,33

NASTOLETNIE PROSTYTUTKI Z PHNOM PENH /FILM DOK.W.BRYT./

TVN Style

166 362

1,74

WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./

TVN Style

162 113

1,41

MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG.KAN./

Polsat Play

158 646

2,20

DLACZEGO OSCAR PISTORIUS ZABIL NASZA CORKE? /FILM DOK.W.BRYT./

TLC

151 646

2,06

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. BBC Lifestyle, Kuchnia+ i Polsat Play mocno w górę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niezły
Spory wzrost Polsatu Play. A to pewnie ma związek z tym, że więcej osób pojawiło się w Cyfrowym Polsacie, a odwrót nastąpił od nc+. No i w Polsacie Play jest też gwóźdź programu, czyli Śmierć na 1000 sposobów ;)
0 0
odpowiedź
User
halo czy leci z nami pilot?
30tys to tyle co błąd statystyczny w 38 milionowym kraju i to tyle na temat sztuki pierdzenia o niczym czyli tyn style
0 0
odpowiedź
User
Ding
Fakt, Polsat Play robi się coraz ciekawszy i można założyć, że w przyszłym roku to on będzie nr 1. Tak jak nr 1 jest Cyfrowy Polsat wśród platform i Polsat Sport wśród kanałów sportowych.
0 0
odpowiedź