Wojsko Polskie reklamuje 'zawód żołnierz' (wideo)
Z początkiem sierpnia pod hasłem "Zawód żołnierz" rozpoczęła się pierwsza w historii kampania reklamowa polskiej armii. Oprócz tradycyjnych nośników reklamowych takich jak spot telewizyjny akcja objęła promocję podczas zakończonego właśnie Przystanku Woodstock.
Najważniejszym elementem kampanii reklamowej armii polskiej jest 30-sekundowy spot promujący jej postępującą profesjonalizację. Został on zrealizowany w czerwcu przez agencję Vena Art na podstawie scenariusza i w reżyserii Norberta Rudała w bazach wojskowych w Krzesinach, Międzyrzeczu, Warszawie, Hrubieszowie i Lublinie. Filmik dostępny jest w pięciu wersjach językowych, tak aby informować o zmianach w naszej armii także za granicą.
Oprócz emisji spotu w trzech kanałach Telewizji Polskiej rozpoczęta 1 sierpnia kampania pod hasłem "Zawód żołnierza" obejmuje internet, prasę, outdoor (billboardy i mini-boardy), materiały BTL i promocję bezpośrednią. Akcja zawitała również na tegoroczny Przystanek Woodstock, podczas którego odbyła się premiera spotu. Ponadto TVP wyemituje w sierpniu 20-minutowy film promujący Wojsko Polskie.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do osób - zarówno mężczyzn, jak i kobiet - w wieku 17-30 lat zainteresowanych techniką, wojskowością, informatyką i komputerami, potrafiących kierować ludźmi, prowadzących aktywny tryb życia, lubiących ryzyko i zdecydowanie deklarujących patriotyzm.
Dołącz do dyskusji: Wojsko Polskie reklamuje 'zawód żołnierz' (wideo)