SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost”, „Twój Styl” i „Party” 50 proc. więcej z reklam, „Show” 100 proc. więcej (TOP 10)

W lipcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Dwa razy większe wpływy zanotował „Show”, o ok. 50 proc. wyższe - „Wprost”, „Twój Styl” i „Party”, za to o 40 proc. niższe - „Gala”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) były w lipcu aż o 98,4 proc. większe niż rok wcześniej. Sporo więcej zarobiły też z reklam liderujące pod tym względem wśród czasopism „Wprost” (AWR Wprost) i „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio o 52,9 i 47 proc. Natomiast wpływy reklamowe „Party” (Edipresse Polska) wzrosły o 55,4 proc.

>>> Czytelnictwo magazynów: „Gala”, „Party” i „Show” zyskały czytelników

Nieznacznie więcej niż przed rokiem zarobiły z reklam w lipcu „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 1,3 proc., oraz „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 3,369 mln zł, czyli 5 proc. więcej. Za to sporo niższe wpływy reklamowe zanotowały „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), „Claudia” (G+J Polska) i „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio o 14,2, 15,5 i 6,1 proc. Natomiast „Gala” (G+J Polska) zarobiła aż o 39,8 proc. mniej.

>>> „Newsweek” wyprzedził „Politykę”, traci „Przekrój”

Ogólny wzrost wpływów reklamowych magazynów w lipcu na poziomie 2,3 proc. to sporo mniej niż w całym I półroczu, kiedy te przychody były o 5,5 proc. większe (zobacz szczegółowe dane).

>>>> Gazety 11 proc. mniej z reklam: „GW” mocno w dół, „Rz” i „SE” w górę (TOP 10)

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
WIRTUALNEMEDIA.PL VII.2012 VII.2011
Wprost 10 610 933 zł 6 941 500 zł
Twój Styl 9 751 742 zł 6 634 157 zł
Newsweek Polska 7 679 402 zł 7 576 450 zł
Tele Tydzień 5 723 469 zł 6 672 928 zł
Viva! 4 795 788 zł 4 490 895 zł
Flesz 4 742 250 zł -
Claudia 4 650 041 zł 5 500 774 zł
Show 4 321 916 zł 2 178 541 zł
Świat Kobiety 4 171 016 zł 4 441 950 zł
Party 3 894 150 zł 2 506 038 zł
monitorowane tytuły razem 192 083 893 zł 187 836 901 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost”, „Twój Styl” i „Party” 50 proc. więcej z reklam, „Show” 100 proc. więcej (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl