„Zabójczy sposób na pryszcza” - horrorowy spot reklamuje Visaxinum (wideo)
Pod hasłem „Zabójczy sposób na pryszcza” rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciwtrądzikowego Visaxinum. Produkująca go firma Aflofarm Polska przygotowała akcję wspólnie z domem mediowym Mindshare.
Nowa reklama Visaxinum jest utrzymana w stylistyce zwiastuna horroru. Czarnym charakterem jest nękający główną bohaterkę pryszcz, a jej jedyną skuteczną pomocą - tabletki Visaxinum. Przekaz pod hasłem „Zabójczy sposób na pryszcza” podkreśla skuteczność tego preparatu w zwalczaniu trądzika.
Aflofarm Polska, producent Visaxinum, który przygotował jego nową reklamę, informuje, że niektóre stacje telewizyjne odmówiły emisji spotu przed godziną 20, uzasadniając, że nadmiernie epatuje grozą i może mieć zły wpływ na młodzież. Przypomnijmy, że z tym drugim zarzutem spotkała się ubiegłoroczna reklama Visaxinum z hasłem „Miej wywalone na pryszcze” (obejrzyj ją i przeczytaj szczegóły tej sprawy).
Nowy spot od 6 kwietnia będzie emitowany w kanałach TVN, Polsat, Discovery Channel, Viva Polska i MTV Polska. Planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy Mindshare. Aflofarm nie informuje, jak długo potrwa ta kampania.
Dołącz do dyskusji: „Zabójczy sposób na pryszcza” - horrorowy spot reklamuje Visaxinum (wideo)