Widzisz, jakie zmiany zachodzą na rynku pracy i chcesz za nimi nadążyć? A może Twoja firma już stara się wdrożyć nową formę w postaci hybrydowego modelu pracy i cały czas dyskutujecie nad rozwiązaniami? Stopniowe odmrażanie gospodarki i znoszenie restrykcji to dobry moment na zastanowienie się, jak będziemy pracować w najbliższej przyszłości i jaką funkcję będzie pełnić biuro? O tym na czym polega hybrydowy model pracy, jakie są jego odmiany, jakie ma plusy i minusy, jak go skutecznie zaplanować i wdrożyć w organizacji, porozmawiają uczestnicy webinaru, który odbędzie się z inicjatywy Adgar Poland już 25 maja 2021 roku o 10.30. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
W trakcie webinaru, o swoich doświadczeniach w implementacji systemów hybrydowych oraz o perspektywie funkcjonowania biur w przyszłości, podyskutuje grono specjalistów, w tym przedstawiciel najemców i właścicieli obiektów komercyjnych, a także firmy rekrutacyjnej i branży projektantów inspirujących przestrzeni do pracy.
Udział w webinarze potwierdzili: Monika Szelenberger, Head of Leasing and Asset Management z Adgar Poland, Katarzyna Kozieł, kierownik zespołu ds. administracji w Link 4, Marta Pryczkowska – Gbiorczyk, Business Development Manager z Kinnarps oraz Wiktoria Bożek, Lider zespołu Construction & Property w firmie rekrutacyjnej i outsourcingowej Devire. Moderatorem dyskusji będzie Bartosz Dobrowolski, Proptech Expert, Proptech Foundation.
Już dzisiaj zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnym webinarze. Możliwość zapisu, dostępna jest pod poniższym linkiem: https://adgarwebinar.pl/
Adgar Poland