Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji.
W maju skład zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska zostaje powiększony o Grzegorza Miłkowskiego, który – jako wiceprezes organizacji – zajmie się nadzorem nad komunikacją, aspektami wizerunkowymi Stowarzyszenia oraz ofertą dla członków. Od maja br. agencja ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Miłkowski w obszarze PR i digital marketingu działa od 15 lat. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media & Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, specjalizującego się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Autor książki „Niech Cię widzą w sieci!”, w której dzieli się swoją wiedzą z zakresu budowania mediów firmowych.
Do tej pory zarząd Stowarzyszenia Content Marketing Polska składał się z trzech osób.
Agnieszka Gajzler-Barylska, prezes zarządu SCMP oraz Digital Strategy & Development Director w TVN Discovery Polska. Gajzler-Barylska odpowiada w organizacji za reprezentację Stowarzyszenia, współpracę z International Content Marketing Forum (ICMF), trendy oraz badania w obszarze content marketingu oraz nadzór nad realizacją inicjatyw międzynarodowych.
Katarzyna Sowicka, wiceprezes zarządu SCMP oraz Head of Content w adCookie. Sowicka nadzoruje realizację misji Stowarzyszenia oraz programy edukacyjne i eventy.
Tomasz Wileński, wiceprezes zarządu SCMP, CEO ISLAY.tech i Szef Grupy Roboczej ds. Badań w IAB Polska. Wileński organizuje w Stowarzyszeniu współpracę z liderami projektów, odpowiada za finanse i współpracuje z członkami SCMP w obszarze analityki i badań content marketingu w Polsce.
Stowarzyszenie Content Marketing Polska to organizacja promująca marketing treści i upowszechniająca wysokie standardy działalności wydawniczej. Stowarzyszenie tworzy platformę wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wydawców prasy customowej, mass mediów, twórców branży wydawniczej, agencji marketingowych i klientami. Początkowo organizacja nosiła nazwę Stowarzyszenie Prasy Firmowej (do maja 2014 r.). SCMP organizuje coroczną konferencję Power of Content Marketing oraz konkurs Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku), w którym oceniane są projekty digital oraz print.
International Content Marketing Forum, którego częścią jest SCMP, to międzynarodowe ciało zrzeszające agencje i wydawców. Jego celem jest popularyzacja dobrych praktyk w działaniach CM. ICMF zrzesza twórców, wydawców i agencje z 17 krajów, m. in. z USA, Kanady, Niemiec, Holandii, Norwegii i Polski. Ich przedstawiciele dwa razy w roku spotykają się, by omówić najważniejsze kwestie związane z rynkiem content marketingu.