Rynek influencer marketingu oraz wideo nieustannie ulegają dynamicznym zmianom. Nasze obserwacje i prognozy wskazują na kilka kluczowych trendów, które stopniowo redefiniują sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Jest to bardzo istotna kwestia, bo influencer marketing posiada ogromny potencjał, który potwierdzają badania. Według jednego z nich globalna wartość tego rynku ma osiągnąć 25 miliardów euro do 2025 roku (Statista). Rozwój technologii, zmieniające się oczekiwania konsumentów, a także sama ewolucja twórców i mediów społecznościowych sprawiają, że zmiany zachodzące w branży są bardzo dynamiczne. A więc czego można się spodziewać w 2025 roku?
Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).