SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą Grupy PSA na targach Poznań Motor Show

Grupa PSA wybrała w przetargu agencję 180heartbeats Jung v Matt do kompleksowej organizacji stref ekspozycyjnych marek samochodowych Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show.

Dział eventów 180heartbeats już po raz drugi wygrał przetarg na organizację promocji marek PSA podczas targów Motor Show. Projekt agencji został wybrany jako najbardziej przemyślany i wpisujący się w wizerunek marek Peugeot, Citroën, DS Automobiles.

Agencja przygotuje premiery nowych aut (Peugeot 508, Peugeot Rifter, Citroën Berlingo), zadba o projekt i produkcję strefy (scenografia i technologia), logistykę (przygotowanie aut, obsługa) oraz raporty z targów (statystyki wejścia/wyjścia, liczba osób itp).

Tegoroczne targi motoryzacyjne w Poznaniu odbędą się 5-8 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszego dnia zaplanowano m.in. spotkania z mediami oraz premiery aut. 6-8 kwietnia to dni otwarte  dla odwiedzających.

Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą Grupy PSA na targach Poznań Motor Show

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl