SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Holland promuje serial „Dziecko Rosemary” w Lifetime (wideo)

Ruszyła kampania  reklamowa amerykańskiego serialu „Dziecko Rosemary”, który od 1 maja br. emitować będzie kanał Lifetime. W spotach promocyjnych na serial zaprasza Agnieszka Holland, reżyserka produkcji.
 

Kampania „Dziecka Rosemary” obejmuje telewizję (CI Polsat, History), radio (RMF FM, RMF Classic), prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Tele Świat”) oraz internet (Interia.pl, Facebook, YouTube).


Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadała londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Kampania potrwa trzy tygodnie.

Czteroodcinkowy serial ”Dziecko Rosemary” to najnowsza wersja dramatu Romana Polańskiego, na motywach powieści Iry Levina. Jego akcja została przeniesiona do współczesnej Francji.  W rolach drugoplanowych w serialu pojawiają się Wojciech Pszoniak i Weronika Rosati (więcej na ten temat).

Produkcja nadawana będzie na antenie Lifetime w piątki o 21.00 począwszy od 1 maja br.
 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Holland promuje serial „Dziecko Rosemary” w Lifetime (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl