Awaria HBO GO. „Pracujemy nad rozwiązaniem”
Od kilku dni użytkownicy serwisu internetowego HBO GO mają kłopoty z oglądaniem dostępnych w jego ofercie produkcji - Zidentyfikowaliśmy problem i intensywnie pracujemy nad jego rozwiązaniem - zapewnia Agnieszka Niburska z HBO Polska.
O problemach z działaniem serwisu HBO GO donoszą na profilu HBO Polska na Facebooku kolejni internauci. Skarżą się oni m.in., że wybrana przez nich pozycja cały czas się buforuje i wiesza w czasie emisji.
- Usługa HBO GO w godzinach wieczornych jest bezużyteczna. Cykliczne buforowanie. Oglądanie czegokolwiek jest niemożliwe - napisał na profilu HBO Polska jeden z internautów. - Gdzie można otrzymać zwrot za abonament za niedziałająca usługę? - pyta inna użytkowniczka.
- Zidentyfikowaliśmy problem i intensywnie pracujemy nad jego rozwiązaniem - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing manager w HBO Polska - Warto podkreślić, że pojawiające się niedogodności mają ograniczony zasięg - dodaje. Nie ujawnia jednak, kiedy problemy przestaną występować.
HBO GO to internetowy serwis wideo na żądanie, który pozwala na oglądanie filmów i seriali z oferty HBO. Dostępny jest on dla abonentów m.in. takich operatorów jak Cyfrowy Polsat, nc+, UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, Toya czy Inea.
Dołącz do dyskusji: Awaria HBO GO. „Pracujemy nad rozwiązaniem”
korzystam z Cyfrowego Polsatu i dekodera PVR HD 7000 z funkcją iPla i HBO GO. Za względu na duży pakiet mam w ofercie HBO GO . Niestety pomimo podłaczenia dekodera kablem do neostrady 20M/b nie mogę na TV oglądać filmów i seriali HBO GO gdyż ustawicznie włacza się BUFOROWANIE i przerywa film z częstotliwością nawe co 1 minuta.
Na infolinii Cyfrowego Polsatu zostałem poinformowany że powodem tego jest winna HBO gdyż ma SŁABE serwery i dużo ludzi ogląda więc ich serwery nie wytrzymują !!!
Bardzo prosze o wyjasnienie gdyż czuję się oszukany i chciałbym podjąć decyzję o rozwiązaniu Umowy ze względu na rażące braki w wykonaniu Umowy. janusz@pksratrans.pl