SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Baby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"

Firma MGA Entertainment Poland, rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjną pod hasłem „Zrozumieć dziecięcy świat”. Projekt potrwa do 22 grudnia, a jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Baby born oraz wspieranie rodziców w rozwijaniu świadomych i głębokich relacji z dziećmi. 

Centralnym elementem kampanii jest e-book autorstwa psychologa Przemka Staronia, który stanowi jedną z nagród w konkursach prowadzonych na kanale MiniMini+, a także na platformach Meta. Organizatorem akcji w kanałach społecznościowych jest agencja One Hause.

Kampania łączy edukację z rozrywką, angażując zarówno media społecznościowe, jak i tradycyjne kanały komunikacji, aby dotrzeć do rodziców w całej Polsce. Elementy kampanii zostały zaplanowane tak, aby budować zaangażowanie i inspirować rodziny.

W jej ramach zorganizowano dwa konkursy.  Pierwszy, na kanale MiniMini+ ma przybliżyć dzieciom i rodzicom świat serialu „Baby born”. Uczestnicy muszą rozwiązać obrazkowy quiz o bohaterach oraz zaprojektować własne ubranko dla Emmy – postaci z serialu. 

Z kolei konkurs na Instagramie i Facebooku, realizowany przez agencję One House nawiązuje do serialu “Baby born” - jego uczestnicy mają za zadanie udzielić kreatywnej odpowiedzi inspirowanej tematyką serialu. Projekt potrwa do 22 grudnia. Konkursy mają pomóc zwiększyć skuteczność dotarcia do rodziców i opiekunów dzieci w wieku do 8 lat w całej Polsce.
- Celem naszej kampanii jest nie tylko promocja produktów marki BABY born, ale przede wszystkim wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu ich dzieci. Dzięki takim projektom, jak e-book Przemka Staronia czy organizowane konkursy, chcemy inspirować rodziny do budowania bliskości i rozwijania empatii – komentuje Katarzyna Spieszko, marketing manager MGA Entertainment Poland. 

Dołącz do dyskusji: Baby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl