Bank Millennium reklamuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższego oprocentowania (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca pożyczkę gotówkową oferowaną przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Initiative.
Reklamy pożyczki gotówkowej w Banku Millennium podkreślają, że daje ona gwarancję najniższego oprocentowania, to znaczy jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę (i przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową), bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku. Nominalne oprocentowanie w skali roku zaczyna się od 7,9 proc., a prowizja - od 3 proc., natomiast maksymalna wysokość pożyczki wynosi do 80 tys. zł, a dla aktywnych klientów banku - do 150 tys. zł.
Reklamy pożyczki są utrzymane w nowej konwencji marketingowej Banku Millennium, opartej na antycznej scenerii, a wprowadzonej po raz pierwszy dwa miesiące temu w kampanii wizerunkowej (przeczytaj więcej i zobacz tamten spot).
Obecna akcja reklamowa - rozpoczęta 9 listopada, a zaplanowana do połowy grudnia - obejmuje telewizję, prasę, outdoor oraz plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała Agencja Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Bank Millennium reklamuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższego oprocentowania (wideo)