SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Black Energy Drink chce poszerzyć target, stawia na komunikację gamingową

Marka napojów energetycznych Black Energy Drink (FoodCare) rusza z długofalową komunikacją dla graczy. "Króluj w grach" to seria działań marki opracowana i realizowana przez Next Level Agency, tak aby rozszerzyć komunikację marki do graczy.

Akcja Black Energy Drink jest zaplanowana na wiele miesięcy i w jej skład wchodzą m.in.: seria poradników, aktywacje influencerów, konkursy z wiedzy o grach, robione na zamówienie nagrody, jak i dedykowana aktywacja zakupowa.

Aktywność została stworzona z myślą zarówno o nowych graczach, jak i starych wyjadaczach. Projekt angażuje wielu influencerów, dzielących się swoją wiedzą i pasją na różnych typach i tytułach gier, tak aby większość fanów gier znalazła coś dla siebie.

Ogłoszenie akcji zostało opublikowane 22 marca i można już oglądać pierwsze poradniki na kanałach social media Black Energy Drink (Facebook, Instagram, Youtube), jak i na kanałach Youtube zaangażowanych twórców.

- Projekt "Króluj w grach" jest nietuzinkowym przedsięwzięciem, stworzonym z myślą o graczach. Chcieliśmy zrobić coś, co nie będzie kolejną pustą promocją produktu, lecz projekt, z którego gamerzy będą mogli coś otrzymać – stwierdziła Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napojów w FoodCare.

Dołącz do dyskusji: Black Energy Drink chce poszerzyć target, stawia na komunikację gamingową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl