BRE Bank: Poznaj rozwiązania bankowości transakcyjnej na miarę jutra
Startuje kampania reklamowa usług bankowości transakcyjnej w BRE Banku. Akcja skierowana do przedsiębiorców obejmuje prasę i internet.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa bankowości transakcyjnej w BRE Banku ma na celu budowanie świadomości tej oferty wśród przedsiębiorców. Kreacja przekazu opiera się z jednej strony na tradycyjnej sytuacji dialogu doradczyni z klientem, a z drugiej - na elemencie innowacyjnym: półprzezroczystym hologramie pokazującym fragment funkcjonalności platformy iBRE. Layout pod hasłem "Poznaj rozwiązania bankowości transakcyjnej na miarę jutra" ma wprowadzić tę markę na rynek.
Akcja obejmuje prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Wprost, Newsweek, Polityka, Forum, Forbes) oraz internet (serwisy ogólne, m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, i tematyczne, m.in. gofin.pl, Pit.pl, Vat.pl, dziennik.pl, Podatki.pl, egospodarka.pl, Money.pl i Bankier.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowały agencje Red8 Communications Group i Unlimited (internet), natomiast zakupem mediów zajęły się domy mediowe MPG i Media Contacts (internet).
Dołącz do dyskusji: BRE Bank: Poznaj rozwiązania bankowości transakcyjnej na miarę jutra