SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach

Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną „Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji”. Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę.

Disney+ już kilka miesięcy temu zapowiedział zmiany w cenniku. Od 17 października dotyczą one nowych subskrybentów. Zamiast jednego pakietu za 37,99 zł miesięcznie wprowadzono  dwie opcje: Standard za 29,99 zł miesięcznie lub 299,90 zł rocznie  (rozdzielczość wideo1080, Full HD, 2 urządzenia jednocześnie, dźwięk 5.1) oraz Premium za 49,99 zł miesięcznie lub 499,90 zł rocznie (4K UHD, HDR, 4 streamy, Dolby Atmos). Pod koniec października Disney+ pozwolił dotychczasowym subskrybentom obniżyć cenę pakietu (zmienić go na Standard) w dziale „Konto”.

Jak wybrać pakiet w Disney+?

Osoby, które nie zmieniły nadal pakietu, otrzymują wiadomość e-mail od platformy. Od 12 grudnia będą musiały korzystać z jednego z nowych pakietów.  - Mamy nadzieję, że dotychczasowa oferta Disney+ spełniła Twoje oczekiwania. Planujemy zwiększyć cenę subskrypcji Disney+ Premium rozliczanej przez Disney+ do 49,99 zł za miesiąc, z dniem XX (tutaj data wygaśnięcia subskrypcji) grudnia 2024 roku. Nie podniesiemy Twojej ceny, dopóki nie wyrazisz na to zgody. W tym celu przejdź na stronę Disney+, gdzie zobaczysz komunikat na ekranie. Jeżeli klikniesz „Zaakceptuj nową cenę”, zaczniemy naliczać nową cenę począwszy od następnego okresu rozliczeniowego. Aby zmienić plan lub odmówić poprzez anulowanie subskrypcji; kliknij „Inne opcje”.  Jeżeli anulujesz subskrypcję, możesz kontynuować oglądanie Disney+ do końca aktualnego okresu rozliczeniowego - czytamy w wiadomości.

Jeśli ktoś chce dalej mieć dostęp do treści 4K/HDR na czterech urządzeniach jednocześnie, to powinien zaakceptować nową cenę. Jeśli komuś wystarczy jakość Full HD i dwa streamy jednocześnie, to może zdecydować się na wybór tańszego pakietu Standard. Wówczas w grudniu zostanie pobrana z konta już niższa opłata. Do tego momentu, odtwarzanie treści w jakości Ultra HD będzie dostępne. W ostatnim czasie Disney+ wprowadził też opłatę za dodatkowego użytkownika spoza gospodarstwa domowego, która wynosi 17,99 zł miesięcznie.

Co z klientami Grupy Polsat Plus?

Od momentu debiutu Disney+ na polskim rynku mniej za Disney+ mogą płacić abonenci Polsat Box, Polsat Box Go i Netii. Firmy zawarły bowiem umowę o współpracy. - Dostawca usługi Disney+ wprowadza dwa nowe plany dostępu do Disney+ - plan Standard i Premium. W Polsat Box zmiany zostaną wprowadzone 10 listopada br. Wszyscy abonenci platformy posiadający dostęp do Disney+ będą mogli korzystać w początkowym okresie z planu Premium: abonenci z usługą Disney+ na czas określony – w okresie obowiązywania umowy na czas określony, abonenci, których usługa Disney+ jest lub stanie się usługą na czas nieokreślony – promocyjnie do 31 stycznia 2025 r. Po tym czasie będą mieli dostęp do planu Standard. Abonentom, którzy mają dostęp do Disney+ w cenie 37,99 zł, a ich usługa dostępu Disney+ po 31 stycznia 2025 r. będzie usługą na czas nieokreślony, zostanie obniżona cena za plan Standard do rynkowej kwoty 29,99 zł - mówiła Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu, właściciela marki Polsat Box.

W innej sytuacji mają być osoby, które dopiero podpiszą umowę z platformą cyfrową. - Nowi klienci Polsat Box od 10 listopada będą mogli skorzystać z możliwości zakupu usługi Disney+ z planem Standard. W Polsat Box obowiązują promocje oparte na zasadzie „Im wyższa oferta TV, tym taniej”, czyli w tym przypadku im wyższy pakiet podstawowy, tym dostęp do Disney+ tańszy, aktualnie np. z pakietem XL kosztuje on 15 zł/mies. Z kolei pakiet dodatkowy Stream+ zawierający Max i Disney+ można mieć już od 25 zł/mies. – wyjaśniała Zomer.

Dołącz do dyskusji: Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niesluchacz
Zrezygnowałem już dawno.
odpowiedź
User
Dla UOKiK
Jakość nie powinna być uzależniona od wciskanych na siłę dodatkowych dostępów (których wiele osób wcale nie potrzebuje).
Jest to zmowa cenowa kopiująca model Netflixa.
odpowiedź
User
Aleksandra
Lepiej już pójść na cmentarz.
odpowiedź