Koniec gwiazdorskiego cyklu „Dzień Dobry TVN”
Po dziewięciu tygodniach zakończył się cykl z udziałem gwiazd w “Dzień Dobry TVN”. Wcześniej stacja zapowiadała w programie występy 10 osobowości ze świata show-biznesu.
Wraz z końcem października zakończyła się akcja „Gwiazdy na jesień”, w ramach której śniadaniowy program TVN współtworzyły twarze znane ze świata sportu, filmu czy show-biznesu. Mimo iż na starcie jesiennego sezonu stacja zapowiadała w projekcie udział 10 gwiazd, ostatecznie cykl trwał dziewięć tygodni, a Aneta Kręglicka, która pojawiała się w programie w minionym tygodniu, była ostatnią ze znanych osobistości.
Cykl „Gwiazdy na jesień” był nowością jesiennej odsłony „Dzień Dobry TVN” i wystartował na początku września. W każdym tygodniu jedna z zaproszonych do projektu gwiazd współtworzyła poranny program TVN, wcielając się m.in. w rolę prezentera czy reportera.
Pierwszym uczestnikiem akcji był aktor Piotr Adamczyk, po którym w kolejnych tygodniach pojawiali się: Adam Małysz, Anita Włodarczyk, Małgorzata Ostrowska, Krzysztof Zalewski, Szymon Majewski, Julia Kamińska, Michel Moran i Aneta Kręglicka. Występ Szymona Majewskiego planowany początkowo na połowę września został przełożony z uwagi na ówczesną sytuację powodziową w kraju.
Czytaj także: „Dzień dobry TVN” reaguje na powódź. Majewski nie zadebiutuje
W poniedziałek w mediach społecznościowych programu pojawił się materiał wideo podsumowujący dziewięć tygodni z udziałem gwiazd. Nie wiadomo, czy cykl pojawi się w śniadaniówce TVN ponownie.
Nowe twarze w “Dzień Dobry TVN”
W ostatnich tygodniach do programu na stałe dołączyli za to Maciej Dowbor, który od końca sierpnia pojawia się w duecie z Sandrą Hajduk-Popińską oraz dziennikarz filmowy Jacek Cygan zajmujący się tematyką showbiznesową.
Czytaj także: „Dzień Dobry TVN" z nowym dziennikarzem. To gwiazda TikToka
Jak wynika z ostatnich danych oglądalności, we wrześniu program “Dzień Dobry TVN” był najchętniej wybieranym przez widzów programem śniadaniowym. Poranny magazyn TVN oglądało średnio 316 tys. osób, co dało stacji 7,27 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 8,88 proc. w grupie wiekowej 20-54 i 8,17 proc. w grupie 16-59 - wynikało z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do wyników z września ubiegłego roku średnia widownia “Dzień Dobry TVN” wzrosła o 17 tys. widzów.
Dołącz do dyskusji: Koniec gwiazdorskiego cyklu „Dzień Dobry TVN”