Ebejot reklamuje się jako „lojalnie polecany deweloper”
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa warszawskiej firmy deweloperskiej Ebejot. Akcja przebiega pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper”.
Kampania reklamowa warszawskiego dewelopera Ebejot pokazuje uśmiechniętych klientów tej firmy, podkreślając, że to wyłonione w castingu osoby, które autentycznie mieszkają na wybudowanych przez nią osiedlach. Przekaz pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper” ma promować pozytywny wizerunek firmy Ebejot.
Akcja jest prowadzona w radiu Złote Przeboje, prasie („Rzeczpospolita” i „Kurier Nieruchomości”), internecie, na outdoorze (nośniki w okolicach warszawskich inwestycji firmy) oraz podczas targów branżowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive, która współpracowała również z firmą Ebejot przy planowaniu i zakupie mediów.
Dołącz do dyskusji: Ebejot reklamuje się jako „lojalnie polecany deweloper”
(Moja wypowiedź tyczy się tylko osiedla skorosze X i sytuacji prawnej dewelopera na dzień dzisiejszy).
Moja wypowiedź i osobiste odczucia, podyktowana jest tylko i wyłącznie brakiem informacji ze strony sprzedawcy, który zachowuje się w moim odczuciu jak wędkarz. I tak jak napisałem w pierwszym poście, jeśli nie spieszy ci się z kredytem i szybkim załatwieniu formalności to możesz siedzieć spokojnie i czekać, a na pewno się doczekasz.
Na tym pragnę zakończyć moje dywagacje odnośnie tej inwestycji. Mam nadzieję że wszystko dobrze i szybko się zakończy.
Ps nie pracuję u konkurencji