SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hand Made z komunikacją nowego smaku Monster Munch

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za kampanię launchową limitowanej edycji chrupek Monster Munch Mango Chilliout (Lorenz). Do współpracy zaproszono również grupę influencerów thetravellingonion, hoopdoprzodu i zpop.
 

Z okazji nadchodzącego Halloween, marka wprowadza nowy smak Mango & Chilli. Duszek, czyli brand hero Monster Munch, jest  ambasadorem dobrej zabawy - co zostało ujęte w haśle kampanii “Halloweenowa zabawa w duchu chilloutu”. Do współpracy zaproszono również grupę influencerów thetravellingonion, hoopdoprzodu i zpop, którzy wspierają kampanię swoją obecnością w social media.

- W kampanii podkreślamy wartość czasu wolnego spędzanego po swojemu  - i z Duszkami. Nie musimy głośno imprezować i szaleć - nawet w Halloween. Miły chillout pod kocykiem w domu jest równie fajny, jeśli nam tak dobrze - mówi Zofia Tarnawczyk, senior copywriter w Hand Made

W ramach współpracy z marką Monster Munch, agencja Hand Made odpowiada na co dzień za przygotowanie kreacji, promocję i moderację treści w social media. W ostatnim czasie agencja przeprowadziła loterię “Rower dobry dla ducha”, która wspierała sportowego ducha w odbiorcach marki. 

Dołącz do dyskusji: Hand Made z komunikacją nowego smaku Monster Munch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl