SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ma czworo nowych członków

Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię reklamodawców wzmocnią Dell, PKO Bank Polski i Versuni. Kurię professional services zasila Adver Media. 

IAA Polska skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180.

- Bardzo cieszy nas fakt, że do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączają kolejne bardzo silne marki, liderzy w swoich kategoriach. Dzięki nim jeszcze silniej wybrzmiewa głos marketerów, których w IAA Polska jest już blisko 40. Jednocześnie wierzymy, że nasze Stowarzyszenie jest najlepszym miejscem, z którego mogą czerpać wiedzę i inspiracje mniejsze podmioty zaangażowane w proces komunikacji marketingowej – podkreśla Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny Stowarzyszenia.

Dołącz do dyskusji: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ma czworo nowych członków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl