Historia Polski według Krzysztofa Skiby
Pod koniec czerwca rusza w Internecie kampania marketingowa
promująca sztandarowy produkt Termo Organiki - 'styropian w ciepłe
kropki'.
Przez pół roku internauci będą mogli oglądać prześmiewczą Historię Polski widzianą oczami głównego bohatera, kontrowersyjnego Krzysztofa Skiby.
Film będzie dostępny na stronach termoorganika.com.pl , a także na portalach internetowych.
Do tej pory nakręcono 20 epizodów - począwszy od legendy o Królu Popiele, po sukcesy Adama Małysza. Głównym celem, jaki ma osiągnąć kampania, jest niebanalne kreowanie wizerunku producenta styropianu, ugruntowanie pozycji lidera w branży oraz zwiększenie znajomości marki, a co za tym idzie pozyskanie nowych odbiorców.
"Historia Polski według Skiby" to ironiczne spojrzenie na nasze narodowe mity i legendy. Polska historia pełna jest wydarzeń tyleż wzniosłych i pięknych, co beznadziejnych i głupich. Mam nadzieję, że w przedstawionej przez nas wersji wszystkie te ważne momenty i przesilenia dziejowe są także niezwykle zabawne i śmieszne. Tylko wielki naród potrafi z dystansem patrzeć na siebie i swoją historię. Mam nadzieję, że my - Polacy już to potrafimy. Gdyby jakimś cudem zdarzyło się inaczej to zalecam, aby osoby o słabych nerwach wzięły przed i po projekcji walerianę" - mówi Krzysztof Skiba.
Autorami tekstów są: Marek Modzelewski, znany ze współpracy z Kabaretem Moralnego Niepokoju oraz Gerwazy Reguła. Stroną produkcyjną zajęła się agencja OR&G GROUP - na stałe obsługująca Termo Organikę.
"Historia Polski według Skiby" to nowość na polskim rynku reklamy. Pomysł na realizację tej produkcji wziął się z koncepcji budowania wizji marki w sposób odpowiadający nowoczesnej technologii. W szczególności zależało nam na osobach korzystających z nowinek naszych czasów. To właśnie one są najczęstszym klientem, dlatego wykorzystanie medium, jakim jest sieć wydało się nam oczywiste. Tak też zrodził się ten cykl. Filmy ukazujące się w Internecie nabierają powoli swoją własną, niepowtarzalną formę. Są to krótkie wypowiedzi, często o kontrowersyjnej treści i zwykle nie są "politycznie poprawne". Nasz pomysł opierał się na stworzeniu właśnie takich filmików. Zastosowaliśmy te prawidła. I tak, by widz oglądając je: po pierwsze nie nudził się - stąd konwencja komedii, po drugie miał ciepłe skojarzenia z produktem czy - w tym przypadku, marką - stąd delikatne umieszczenie produktu w fabule i po trzecie - miał w sobie treści kontrowersyjne - stąd historia Polski, nasze ikony pokazane w innym świetle. Całość dopełniła oczywiście osoba będąca głównym bohaterem cyklu: Krzysztof Skiba znany muzyk, felietonista, prześmiewca i "szołmen". Ta postać pop kultury ma markę swego rodzaju "Stańczyka". Potrafi się śmiać, wyśmiać i obgadać w sposób pozostawiający mimo wszystko miejsce na refleksję. Wydawał nam się idealny do firmowania swoim nazwiskiem całej serii. Mam nadzieję, że ta seria przyjmie się wśród internautów i stanie się popularna, a wraz z nią zostanie osiągnięty cel: ciepłe skojarzenia z ciepłym styropianem" - powiedział reżyser, Gerwazy Reguła.
Termo Organika to największy producent płyt styropianowych w Polsce.
Portale, na których będzie dostępny film:
http://www.wrzuta.pl,
http://www.smog.pl, http://www.maxior.pl, http://www.pl.youtube.com/,
http://www.metacafe.com,
http://www.filmiki.jeja.pl/,
http://www.funner.pl/, http://www.wspolnie.info/, http://www.maxmix.pl/category-2-1-1.html,
http://www.luzior.pl/, http://www.funweb.pl/, http://wyczes.net/, http://www.widelec.org/video.html,
http://www.joemonster.org/filmy/najnowsze,
http://www.video.interia.pl/,
http://www.video.google.com/,
www.zabijczas.pl/, www.funportal.pl/, www.dodaj.pl/
Dołącz do dyskusji: Historia Polski według Krzysztofa Skiby