SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Iwona Konopka head of marketing Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde

Iwona Konopka objęła stanowisko head of marketing w Grupie Super Express i Wydawnictwie Harde (ZPR Media). Objęła wakat po Dominiku Malczewskim.

Iwona Konopka, fot. materiały prasowe Iwona Konopka, fot. materiały prasowe

Iwona Konopka na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za operacyjne zarządzanie działem marketingu cyfrowego i analogowego Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde. W zakres jej kompetencji wchodzi współtworzenie i realizacja strategii oraz celów biznesowych, budowanie spójnych działań marketingowych na wielu płaszczyznach, uwzględniających konwergencję mediów, a także monitoring i analiza podejmowanych działań, konkurencji i trendów.

Konopka jako head of marketing raportuje bezpośrednio do Ewy Lampart, dyrektor generalnej Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde.

„Super Express to marka z ogromnym potencjałem rozwoju, Wydawnictwo Harde zaś oferuje nowoczesne podejście do wydawania książek. Chcę ten potencjał wykorzystać i konsekwentnie budować unikalną ofertę dla odbiorców i partnerów biznesowych. Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu” - mówi cytowana w komunikacie Konopka.

Dominik Malczewski z firmą rozstał się w lipcu ub.r. Od października pracuje w TVP.

Wcześniej w Edipresse i Media Impact Polska

Iwona Konopka przez pięć lat pracowała jako head of sales Ofeminin.pl w Media Impact Polska. W latach 2017–2019 była związana z wydawnictwem Edipresse. Przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji Media i Design Sp. z o.o., prowadząc projekty marketingowe związane ze strategią komunikacji marki i działania promocyjne dla e-commerce.

W czerwcu br. portal SE.pl - mimo sporego spadku - utrzymał pierwsze miejsce wśród witryn dzienników ogólnopolskich. Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, serwis „Super Expressu” odwiedziło 10,53 mln internautów, co przełożyło się na 36,16 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Iwona Konopka head of marketing Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ZLO
Za chwilę jej stanowisko ma przejąć Złotorowicz. Właśnie kończy kurs marketingu na You Tube.
0 0
odpowiedź
User
Lol
Z hukiem wyleciała z Edi i to znacznie wcześniej, niż w 2019 roku, wystarczy popytać zespół o jej kompetencje menedżerskie oraz wiedzę z zakresu digitalu.. Współczuć pozostałej grupie SE ;)
0 0
odpowiedź
User
Edek
Iwona, gratulacje!
0 0
odpowiedź