Jysk w reklamach chwali się 4,5 gwiazdkami na 5 od klientów (wideo)
Pod hasłem „Ponad 100 000 klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” rozpoczęła się nowa kampania sieci sklepów Jysk w osiemnastu krajach na świecie. Działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami Spring i Carat (Dentsu Aegis Network).
Głównym motywem kampanii są opinie klientów na temat produktów Jysk, które można znaleźć w serwisie internetowym sklepów Jysk.
Reklamy kontynuują komunikację z ub.r., w ramach której całe mieszkanie zostało umeblowane tylko produktami z Jysk. - Główną ideą akcji Jysk Apartment było pokazanie, że można całkowicie udekorować mieszkanie korzystając tylko z produktów Jysk. Oczywiście nie wszyscy nasi klienci muszą tak zrobić, ale tą kampanią chcieliśmy podkreślić, że klient znajdzie u nas wiele możliwości i rozwiązań, a odzew klientów był naprawdę pozytywny - opisuje Michael Gade, dyrektor marketingu Jysk.
Zarząd Jysk zdecydował się rozszerzyć liczbę krajów, w których realizowana jest kampania - z sześciu do osiemnastu. Są to: Dania, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Polska, Czechy, Węgry, Holandia, Słowacja, Wielka Brytania, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Ukraina, Bułgaria, Rumunia oraz Grecja.
Pierwszy raz w historii firma stworzyła kampanię z tak szeroko przygotowanymi działaniami w zakresie content marketingu. Akcja obejmuje materiały BTL (gazetki), outdoor oraz internet (w formie newsletterów, banerów internetowych oraz w przestrzeni mediów społecznościowych i na blogach). W Polsce dodatkowo kampania została zaplanowana w telewizji.
Akcja będzie miała także swoje odzwierciedlenie w sklepach, w których nowe produkty będą eksponowane w różnych aranżacjach. Klienci będą również zachęcani do brania udziału w konkursach, w których będą mogli głosować na ulubione produkty.
Za realizację działań reklamowych Jysk odpowiadają agencje Spring i Carat.
Dołącz do dyskusji: Jysk w reklamach chwali się 4,5 gwiazdkami na 5 od klientów (wideo)