K2 uruchamia dział user experience
Agencja interaktywna K2 Internet otworzyła dział zajmujący się projektowaniem funkcjonalności i architektury informacji dla serwisów internetowych. Pięcioosobowym zespołem kieruje Maciej Lipiec.
Dotychczas działania z zakresu user experience realizowała dla K2 Internet zlikwidowana spółka zależna Komitywa.com, dlatego agencja zdecydowała się uruchomić we własnej strukturze dział zajmujący się tworzeniem funkcjonalności i architektury informacji dla serwisów internetowych. W skład 5-osobowego zespołu wchodzą z architekci informacji, specjaliści usability i architekt systemów. Teamem, który jest wyposażony we własny eye-tracker, kieruje Maciej Lipiec.
Dzięki stworzeniu tego działu agencja K2 wprowadza do swojej
oferty badania eye-trackingowe serwisów internetowych oraz reklam -
nie tylko w sieci, lecz również w prasie i telewizji.
- Przeprowadzanie takich badań jak testy użyteczności (usability),
indywidualne wywiady pogłębione (IDI) i śledzenie ruchów gałek
ocznych odbiorców (eye-tracking) przy testowaniu serwisów oraz
kreacji reklamowych przyda się też przy realizacji własnych
projektów agencji - dodaje Tomasz Tomczyk, prezes zarządu
K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: K2 uruchamia dział user experience