SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję

Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 706 tys. widzów, o 142 tys. więcej niż w poprzednim okresie. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Bogdan Rymanowski, fot. TVN24 Bogdan Rymanowski, fot. TVN24

„Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 emitowana była na antenie TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 17 lipca 2016 roku wyniosła 706 tys. osób, co przełożyło się na 7,50 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 13 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,03 mln widzów. W tym wydaniu politycy reprezentujący sejmowe partie polityczne spierali się o sens i znaczenie „Marszu w Obronie Demokracji i Wolności Mediów” (gośćmi programu byli wówczas Adam Szejnfeld, Jarosław Gowin, Joachim Brudziński, Barbara Nowacka, Eugeniusz Kłopotek i Włodzimierz Czarzasty).

Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

13-12-2015

10:45:11

11:52:38

1 029 632

10,04%

10-01-2016

10:45:03

11:51:41

897 376

8,65%

03-01-2016

10:45:18

11:52:55

891 876

8,24%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 142 tys. widzów. W sezonie 2014/2015 śledziło go 564 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,96 proc. i 4,46 proc.

TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,97 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia magazynu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN24 - Kawa na ławę

705 754

7,50%

179 398

4,71%

TVP Info

310 194

3,30%

45 059

1,18%

Polsat News

91 728

0,97%

29 795

0,78%

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lotos
Kawa na ławę jest dość przeciętną i dość nudnie przewidywalną rozmową o polityce. Nie jest też specjalnym osiągnięciem sztuki dziennikarskiej. Co prawda Rymanowski nie popisuje się chamstwem Olejnik, ale to raczej słaby komplement, więc nie bardzo można zrozumieć ten patetyczny na siłę zachwyt.
0 0
odpowiedź
User
GOY Cochea
A je jsetem innego zdania na temat redaktora Romanowskiego. To jeden z niewielu dziennikarzy TVN, który wzbudza moja autentyczna widzowską sympatię. Do tego grona zaliczam red. Katarzynę Kolendę -Zalewską i Grzegorza Kajdanowicza. program jak program, troche jego formula sie juz przezyła, ale prowadzacy i tak jest najlepszy . Jesli miałbym cos poradzic rewd. Rymanowskiemu to nieco inny dobór polityków, ale chyba niewielki ma wpływ na to, bo casting programowy robią red. RYmanowksiemy liderzy partii politycznych, wiec ruch niewzbyt obszerny.
0 0
odpowiedź
User
Robert
Naprawdę tacy goście byli wtedy w programie? Nowacka, Czarzasty... niby z jakiej paki? I nikogo z Ruchu Kukiza? Nie zdziwiłbym się gdyby Wirtualnemedia znowu nakłamały, robią to zresztą codziennie.
0 0
odpowiedź