„Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję
Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 706 tys. widzów, o 142 tys. więcej niż w poprzednim okresie. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
„Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 emitowana była na antenie TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 17 lipca 2016 roku wyniosła 706 tys. osób, co przełożyło się na 7,50 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 13 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,03 mln widzów. W tym wydaniu politycy reprezentujący sejmowe partie polityczne spierali się o sens i znaczenie „Marszu w Obronie Demokracji i Wolności Mediów” (gośćmi programu byli wówczas Adam Szejnfeld, Jarosław Gowin, Joachim Brudziński, Barbara Nowacka, Eugeniusz Kłopotek i Włodzimierz Czarzasty).
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
13-12-2015 |
10:45:11 |
11:52:38 |
1 029 632 |
10,04% |
10-01-2016 |
10:45:03 |
11:51:41 |
897 376 |
8,65% |
03-01-2016 |
10:45:18 |
11:52:55 |
891 876 |
8,24% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 142 tys. widzów. W sezonie 2014/2015 śledziło go 564 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,96 proc. i 4,46 proc.
TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,97 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia magazynu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN24 - Kawa na ławę |
705 754 |
7,50% |
179 398 |
4,71% |
TVP Info |
310 194 |
3,30% |
45 059 |
1,18% |
Polsat News |
91 728 |
0,97% |
29 795 |
0,78% |
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję